پلاتو (آمفی تئاتر) راور آماده افتتاح است/ سالن سینما دائمی سال ۱۴۰۱ به بهره برداری خواهد رسید - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ مالک اژدری فرماندار راور به همراه علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، رحیمی پور شهردار، یزدانپناه رئیس شورای شهر و پژوهش مدیر ارشاد شهرستان از سالن آمفی تئاتر (پلاتو) و سالن رو باز پارک ملت(جنگلی) و همچنین از سالن مجتمع رضوی بازدید بعمل آوردند.

اژدری از آماده بودن سالن آمفی تئاتر(پلاتو) جهت افتتاح و همچنین از پیشرفت ۸۰ درصدی طرح سالن روباز محل اجرا برنامه های فرهنگی و هنری و نمایش در پارک ملت(جنگلی) خبر داد.

فرماندار راور درخواست دائمی شدن دبیرخانه و پایگاه جشنواره سرود استان در راور را ارائه و مدیرکل ارشاد نیز موافقت نمود و همچنین سالن نمایش اداره ارشاد نیز در سال آینده سینما دائمی خواهد شد.

علیزاده مدیرکل ارشاد به وجود هنرمندان با استعداد در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری اشاره و از آمادگی اداره کل جهت کمک به برنامه های هنری در راور خبر داد و افزود: بودجه ای توسط اداره کل ارشاد و فرمانداری جهت بهسازی و نصب تجهیزات سرمایشی و گرمایشی سالن مجتمع هنری اختصاص یافته است.

در ادامه در جلسه ای ضمن بررسی مسائل جامعه فرهنگی و هنری جهت رفع آنها برنامه ریزی و تصمیماتی اتخاذ گردید.

در پایان فرماندار راور و مدیرکل ارشاد از زحمات همه هنرمندان، مدیران فرهنگی بابت اجرا برنامه های هنری و از شهردار و رئیس و اعضای شورا شهر راور در اجرای طرح ها و پروژه های فرهنگی صمیمانه تقدیر و تشکر کردند.

م محمودی

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false