کمک آستان قدس به زیرساخت های راور/بزودی راور بعنوان شهر ملی فرش دستباف ثبت خواهد شد - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ در چهارمین روز از دهه فجر صبح امروز زینی‌وند استاندار کرمان به همراه زاهدی و پورابراهیمی نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس و جمعی از مدیران و مسئولین استان به شهرستان راور سفر کردند و دو طرح صنعتی را در شهرستان افتتاح کردند.

زینی‌وند استاندار کرمان در رابطه با سفر خود به شهرستان راور به خبرنگار کاروانسرا راور گفت: در شهرستان راور کارخانجات مهمی در حال ساخت و انجام است که مهمترین آن کارخانه فولاد است که یک خط کامل تولید شمش فولاد توسط شرکت گلگهر با حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری ایجاد شده و در حال حاضر نزدیک به ۵۰۰ نفر مشغول به کار هستند و با افتتاح خط جدید آن تا ۱۰۰۰ نفر هم خواهد رسید.

وی در رابطه با پروژه کارخانه آسفالت و مصالح زیربنایی جاده‌ای و ساختمانی که توسط شرکت سکاف (بخش خصوصی) ایجاد شده است نیز عنوان کرد: این کارخانه با بیش از ۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و اشتغال مستقیم برای حدود ۵۰ نفر امروز افتتاح شد.

زینی‌وند خاطرنشان کرد: راور ظرفیت های بسیاری دارد از جمله فرش دستباف که برند آن باید تقویت شود و بزودی بعنوان شهر ملی فرش دستباف ثبت خواهد شد.

استاندار کرمان تاکید کرد: راور دارای ظرفیت بین راهی و ترانزیتی است که در سفر آیت الله مروی تولیت آستان قدس رضوی به استان کرمان صحبت هایی مطرح شد که قرار است به زیرساخت های این شهرستان کمک هایی انجام شود.

وی افزود: در بخش هایی از این منطقه باید مطالعاتی صورت گیرد که جز مناطق محروم محاسبه شود تا امتیازاتی برای سرمایه گذاران محسوب شود.

م محمودی

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false