وزش باد شدید و گردوخاک تا اوایل صبح فردا در شهرستان راور ادامه دارد/تمام جاده‌های راور باز هستند ولی از سفرهای غیرضروری خودداری شود - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ بقایی مسئول اداره هواشناسی شهرستان راور گفت: تندبادی با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت باعث کاهش کیفیت هوا و دید افقی در این شهرستان شد.

وی گفت: در ضمن وزش باد شدید و گردوخاک تا اوایل صبح فردا در شهرستان ادامه دارد و بر اساس اطلاعات اعلام شده توسط سامانه پایش کیفی هوای کشور هوای راور بر روی عدد ۵۰۰ (خطرناک) قرار دارد

سرگرد زارع فرمانده پلیس راه راور_مشهد گفت: با توجه به گردوخاک شدید و کم شدن دید افقی، رانندگان از سفرهای غیرضروری خودداری نمایند.

وی از کاهش شدید دید افقی خبر داد و بیان کرد: رعایت سرعت مطمئنه در جاده‌ها برای جلوگیری از بروز حوادث ضروری است و خوشبختانه هم اکنون تمام راه‌ها باز می‌باشند.

همچنین بر اساس گفته رستگاری رئیس اداره مخابرات راور طوفان شدید باعث قطعی فیبر نوری در مناطقی از شهرستان های زرند، کوهبنان و راور ( فیضآباد و خورند) شده است وی افزود: اکیپ فیبر نوری در راه کوهبنانراور به دلیل شدت طوفان متوقف شده اند. به دلیل شدت طوفان بالارفتن از تیرها امکان پذیر نیست، بخصوص اینکه کار فیوژن فیبر باید در فضایی عاری از گردوخاک انجام شود.

م محمودی

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false