جلسه ستاد تسهیلات نوروزی راور برگزار شد - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ اژدری فرماندار راور در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی و خدمات سفر که با حضور بخشداران، شهرداران، مدیران ادارات و فرماندهان سپاه و انتظامی برگزار شد گفت: با توجه به اینکه شهرستان راور در مسیر زائرین حرم رضوی و مسافرین می باشد باید در یک برنامه ریزی منسجم به منظور خدمات رسانی به شهروندان و مسافرین با ارتقاء سیما و منظر شهر، آماده نمودن محل اسکان، بهسازی پارکها و مبلمان شهری، نصب المان و سفره های هفت سین و زیباسازی معابر اقدام گردد.

فرماندار راور به آداب و رسوم نوروز اشاره و افزود: اجرای برنامه هایی جهت ایجاد روحیه نشاط و شادابی میان شهروندان در آستانه سال نو و زیباسازی شهرها و روستاها از برنامه هایی است که نیاز است با برنامه ریزی و دقت انجام گردد.

وی بر تشکیل کمیته های خدمات دهی مطلوب به مسافران و همشهریان و فعالیت کمیته ها بر حسب وظایف محوله و مصوبات کارگروه‌ها در جهت خدمات دهی مطلوب به مهمانان نوروزی تاکید نمود.

اژدری در ادامه گفت: ادارات لیست کشیک خود را به فرمانداری ارسال و بازرسی مستمر و منظم از کلیه صنوف سطح شهر توسط اتاق اصناف و اداره صنعت و معدن و جهاد کشاورزی صورت پذیرد، همچنین در ایام نوروز گشت های مشترک از سطح شهر بازدید می کنند.

وی همچنین بر کنترل وضعیت ترافیکی، مجتمع های رفاهی، رستوران ها و آمادگی بانکها و خودپردازها، آماده سازی مساجد و بقاء متبرکه، روشنایی معابر، تامین امنیت، خدمات امداد و نجات و خدمات اورژانس و داروخانه ها تاکید و موارد جهت اجرا مصوب گردید.
م جعفری
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false