اجرای طرح تشدید نظارت های بهداشتی بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فراورده های خام دامی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان در راور - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ دکتر سیدمحمد حسینی رئیس این شبکه با اشاره به اقدامات نظارتی دامپزشکی بر عرضه فراورده های خام دامی اظهار داشت: طرح تشدید نظارت های دامپزشکی بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فراورده های خام دامی شهرستان در ایام نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان، از ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۱ تا پایان ماه مبارک رمضان اجرا می شود و به منظور حفظ سلامت شهروندان و مصرف کنندگان فراورده های خام دامی، نظارت بهداشتی دامپزشکی به صورت مستمر و روزانه بر مراکز عرضه فراورده های خام دامی انجام می شود. 

حسینی تصریح کرد: در راستای مأموریت های محوله و وظایف سازمانی در طول ایام نوروز و  ماه مبارک رمضان عملیات نظارت بر مراکز عرضه از قبیل کشتارگاه، قصابی ها، مرغ و ماهی فروشی ها، کبابی ها، رستوران ها، سردخانه ها، مراکز جمع آوری شیر و خودروهای حمل کننده مواد خام دامی توسط بازرسان این شبکه انجام و با موارد غیربهداشتی برخورد می شود.

وی افزود: بدین منظور شبکه دامپزشکی راور با ساماندهی دو اکیپ ثابت و سیار در دو شیفت کاری صبح و عصر از ساعت ۸ صبح لغایت ۲۰ بر مراکز عرضه نظارت و با موارد غیربهداشتی برخورد می نماید.

رئیس دامپزشکی راور گفت: کنترل و نظارت بر مراکز عرضه فراورده های خام دامی بدون همکاری شهروندان دشوار است و همکاری و گزارشات مردمی در زمینه موارد غیربهداشتی بسیار مؤثر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای ارتقاء وضعیت بهداشتی و سلامت جامعه توصیه می شود شهروندان فراورده های خام دامی مورد نیاز را از مراکز عرضه ای که تحت نظارت شبکه دامپزشکی فعالیت دارند تهیه نمایند.

م جعفری
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false