تفاهم‌نامه تامین برق کارخانه فولاد راور امضا شد/ فاز اول کارخانه لاستیک راور اواخر خرداد ۱۴۰۲ به بهره‌برداری می‌رسد - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ دکتر پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در سفر به شهرستان راور بیان کرد: با پیگیری های انجام شده اتصال خط برق واحد ذوب فولاد سازی راور طی چند ماه آینده نهایی می شود، که با فعالسازی این واحد صنعتی ۳۰۰ اشتغال مستقیم و دو برابر اشتغال غیرمستقیم خواهد داشت.

پورابراهیمی در بازدید از کارخانه فولاد راور بیان کرد: با پیگیری های انجام شده احداث کارخانه ذوب فولاد سازی راور در بازه زمانی یک سال ونیم احداث شده که این یک رکورد محسوب می شود

وی افزود: این پروژه آماده انجام تست سرد و گرم است و ۱۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و ۳۰۰ اشتغال مستقیم برای شهرستان ایجاد می شود.

پورابراهیمی با اشاره به مواردی که در خصوص کارخانه فولاد راور پیگیری می شود افزود: سه موضوع درخصوص فولاد راور پیگیری می شود که موضوع اول برق این پروژه است و جمع بندی این بود به صورت خط اختصاصی انجام و تفاهمنامه امضاء شد تا هرچه سریع تر تامین برق ۱۹ مگاواتی برای این پروژه را داشته باشیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: تامین خوراک و مواد اولیه طرح بریکت سازی مجموعه فولاد راور به زغالسنگ نیاز دارد که در همین راستا در جلسه شورای معادن درخواست مطرح و مصوب شد و قرار است ظرفیت معدنی زغال در اختیار شرکت فولاد راور قرار بگیرد تا برای زغال خودشان استحصال انجام بدهند و برآورد این است ۱۰۰ نفر اشتغال ایجاد می شود و علاوه بر نیاز، زغال را به واحدهای دیگر ارائه کند. اکنون زغال از ظرفیت بسیار بالای صادراتی برخوردار است.

وی افزود: موضوع دیگر کارخانه فولاد راور بحث تامین مالی است که مقرر گردید در کمیسیون اقتصادی برای اخذ تسهیلات به میزان ۱۰۰۰ میلیارد تومان تامین منابع مالی برای طرح های توسعه فولاد راور از طریق بانک‌های عامل پیگیری شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در جریان سفر خود به شهرستان راور همچنین با حضور در مجموعه صنعتی لاستیک راور از نزدیک در جریان روند ساخت کارخانه قرار گرفت.

در این بازدید اعلام شد: تا پایان خردادماه ۱۴۰۲ فاز اول این کارخانه به بهره‌برداری می‌رسد و مجموعا ۶۰۰ میلیارد تومان میزان سرمایه گذاری این کارخانه است و ۴۰۰ اشتغال مستقیم و دو برابر این عدد شغل غیرمستقیم ایجاد خواهد کرد.

م محمودی

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false