متقاضیان وام ۳۵۰ میلیون تومانی در بافت فرسوده راور به اداره راه و شهرسازی مراجعه کنند - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ جلسه شورای اسلامی شهر راور برگزار شد. در این جلسه که باحضور اعضای شورای شهر، شهردار و رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان راور برگزار شد یزدانپناه ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت امام علی (ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان عزیز و حاضرین درجلسه به نمایندگی از اعضای شورای اسلامی شهرراور از جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای زمانی امام جمعه شهرستان راور بابت پرداخت عوارض ساختمان دفتر امام جمعه و سایر مردم عزیزی که نسبت به پرداخت عوارض اقدام کردند قدردانی نمود و بااشاره به اهمیت پرداخت عوارض از سایر مسئولین ادارات درخواست نمود که باپرداخت عوارض ساختمانی ادارات، شهرداری را در عمران و آبادانی شهر یاری نمایند.

وی در ادامه هم از تعامل و همکاری آقای مهندس عسکری رئیس اداره راه وشهرسازی راور با شورا وشهرداری تشکر کرد و درخصوص تعیین تکلیف زمین های شهرک صنعتی مطالبی را مطرح و خواستار پیگیری و رفع مشکلات صاحبان املاک مربوطه شد.

در ادامه آقای مهندس عسکری به اختصاص وام ۳۵۰ میلیون تومانی دولت ویژه منطقه بافت فرسوده راور که دارای سند ثبتی باشند اشاره کرد و از افرادی که از شرایط مذکور برخوردار باشند خواست که به اداره راه و شهرسازی مراجعه نمایند.

همچنین دراین جلسه تعدادی از درخواست های مردمی وشهرداری مورد بررسی قرارگرفت و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

م جعفری
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false