بعد از گذشت بیش از یکسال، اداره مخابرات راور دارای مدیر مستقل شد - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ بعد از گذشت بیش از یک سال که اداره مخابرات شهرستان راور زیر نظر شهرستان کرمان اداره می شد امروز رئیس جدید مخابرات شهرستان راور به صورت مستقل با حکم مدیر شرکت مخابرات استان کرمان منصوب گردید.

آقای آذری مدیر شرکت مخابرات منطقه استان کرمان در این جلسه گفت: در بین افرادی که شرایط مسئولیت را در این شهرستان داشتند و ضوابط این اجازه را می داد به یک نفر از همکاران راور پیشنهاد شد که نپذیرفتند و ما از جناب آقای حمیدرضا اکبرپور که دارای سابقه متمادی خدمت در شرکت مخابرات استان و از نیروهای با سابقه و مجرب این شرکت بودند خواستیم که مسئولیت را بپذیرد که امروز انجام شد.

آذری اعلام کرد: از برنامه های ما در راور برگردان سوئیچ مرکز شهری به تعویض سوئیچ جدید با تکنولوژی آی پی (IP) است.

وی راه اندازی کافوهای نوری خیرآباد و شریف آباد و همچنین بروز رسانی رفع خرابی های تلفن ثابت و پیگیری راه اندازی سایت های مربوط به ارتباطات سیار (موبایل) اهم برنامه‌ها در راور عنوان کرد.

رضا عباسی فرماندار راور نیز در این جلسه گفت” الحمدالله پیگیری‌ها نتیجه داد و مخابرات راور که می بایست سریعتر دارای مسئولیت مستقل می‌شد این کار به سرانجام رسید و امیدواریم که رئیس جدید بتواند با برنامه‌ریزی مناسب در سال جدید پیشرفتی را در حوزه مخابرات این شهرستان ایجاد کند.

فرماندار راور اعلام کرد مردم راور شایسته خدمات بیشتر از این در ابعاد مختلف هستند و این وظیفه همه مسئولان از جمله مسئولان استانی و کشوری را سنگین تر می کند.

در پایان از زحمات عسگری سرپرست شهر کرمان و راور تقدیر و حمیدرضا اکبرپور به عنوان رئیس جدید مخابرات راور منصوب شد.

م جعفری
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false