آیا شهردار راور تغییر می کند!؟ - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ چند روزیست که خبرهایی مبنی بر تغییر شهردار راور به گوش می‌رسد و بنظر می‌رسد در آخرین جلسه شورای شهر راور تغییر رحمت الله رحیمی پور مورد تایید اکثریت اعضای شورای شهر راور قرار گرفته است.

در همین مدت عده ای از شهروندان جویای علت تغییر شهردار راور از سوی اعضای شورای شهر راور شدند که تاکنون بصورت رسمی تغییر احتمالی و علت تغییر اعلام نشده است.

اما در این رابطه خبرنگار کاروانسرا طبق تماس تلفنی با آقای یزدانپناه رئیس و سخنگوی شورای شهر راور موضوع را پیگیری کرده که وی در پاسخ اعلام کرد: یکی از وظایف شورای شهر نظارت بر عملکرد مجموعه شهرداری و شهردار است و در این راستا سوالاتی از سوی برخی از اعضای شورای شهر از شهردار راور پرسیده شده که ایشان نیز پاسخ داده و پاسخ ها طبق قانون در حال بررسی هستند و پس از حصول نتیجه، تغییر یا ابقای شهردار به اطلاع مردم خواهد رسید.

همچنین آقای یزدانپناه در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه آیا شهردار احتمالی بعدی راور یکی از اعضای فعلی شورای شهر می باشند، گفت: هنوز هیچ گزینه ای بعنوان شهردار بعدی راور معرفی نشده است و اگر تصمیمی بر تغییر شهردار باشد قطعا گزینه های بومی مد نظر خواهد بود.

م محمودی
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false