برگزاری جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان راور - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ در ابتدا جلسه دستگاه های مسئول گزارش کار خود در راستای مصوبات جلسات قبل را ارائه کردند.

عباسی اذعان داشت: امروزه بحث اعتیاد در کشور باید با نگاه ویژه مورد توجه قرار گیرد؛ و بر استفاده از ظرفیت ائمه جماعات و روحانیون مستقر در شهرها و روستاها و بخشها و اهمیت فرهنگ سازی در آموزش پرورش در جهت مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد که باید مورد توجه جدی باشد.

وی افزود: دشمنان امروز با ايجاد تنوع در انواع مواد مخدر بخصوص مواد مخدر صنعتي سعي به از كار انداختن نيروي نوجوان و جوان در كشور را دارد و به همين دليل وظيفه ما نسبت به قبل بيشتر خواهد بود.

فرماندار راور سپس انجام اقدامات پيشگيرانه را بسيار مهم در مقابله با اين اقدام دشمن دانسته و از دستگاه ها خواست تا تمركز را بر روي فعاليت هاي آموزشي و پيشگيرانه در آگاه سازي عمومي بخصوص قشر جوان و نوجوان بگذارند.

رئیس شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان هفته مبارزه با مواد مخدر را فرصتي مغتنم براي آگاهي بخشي جامعه از عوارض خطرناک سوء مصرف مواد مخدر بر زندگي فردي و اجتماعي افراد دانست و گفت: امروز بيشتر آسيب هاي اجتماعي نشأت گرفته از اعتياد به مواد مخدر مي باشد. و در حقیقت ریشه بیشتر جرائم مواد مخدر است و برای کاهش جرائم باید با این ماده خانمان سوز مبارزه کرد، باید باور کنیم اعتیاد یک نوع بیماری است و درمان هم دارد و باید در زمینه درمان و بعد از درمان مورد حمایت خانواده‌ها و جامعه و مسئولین قرار گیرد. و یکی از مهم‌ترین کارها ایجاد اشتغال برای بهبود یافتگان است که دولت تسهیلات زیادی را در اختیار بهزیستی قرار داده که واجدین شرایط می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. پس تلاش همه دستگاه ها بايد به ارائه برنامه هاي کارشناسی شده در این موضوع باشد.

در ادامه دکتر رضا عباسی با بیان اینکه باید گزارش کمیته های مربوط به شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در جلسات بعد ارائه گردد، بر پیگیری های لازم برای تاسیس مرکز ترک اعتیاد بانوان در شهرستان تاکید شد. ضمنا هر کدام از اعضا به بیان نقطه نظرات خود در عرصه مبارزه با مواد مخدر پرداختند.

م جعفری
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false