تاکنون ۳۲ فروشگاه در سطح شهرستان به سامانه کالابرگ الکترونیک مجهز شده‌اند/ ۱۱ قلم کالای طرح کالابرگ الکترونیک در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ رضا عباسی در جلسه هماهنگی اجرای کالابرگ الکترونیک گفت: کالابرگ الکترونیک شامل کلیه شهروندان یارانه بگیر از دهک های اول تا نهم است که می‌توانند از سیستم کالابرگ الکترونیکی بهره‌مند شوند.

فرماندار راور افزود: این طرح بدین صورت است که افراد می‌توانند از اعتبار یک ماهه قبل از واریز یارانه‌ها استفاده کرده و کالای مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

وی بیان‌ کرد: در این طرح خانوارهای دهک‌های اول تا سوم غیر از موارد اعلامی از مورد تشویقی، ۲۰ درصد افزایش یارانه نیز برخوردار می‌شوند و اگر مبلغ ۳۲۰ هزارتومان از ۴۰۰ هزارتومان یارانه خود را کالاخرید کنند می‌تواند از ۸۰ هزارتومان طرح تشویقی دولت به ازای هر فرد از اعضای خانواده بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: تا به امروز ۳۲ مرکز فروشگاهی در سطح شهرستان به سامانه کالابرگ الکترونیک مجهز شده‌اند که از این تعداد کلیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای شامل این طرح بوده و در سطح بخش‌ها و روستاها نیز فروشگاه‌هایی به این سیستم مجهز شده‌ و قابل استفاده برای مردم هستند.

عباسی در خصوص کالاهای عرضه شده در این سامانه بیان داشت: در این سامانه ۱۱ قلم کالا شامل شیر کم چرب (بطری)، پنیر، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، ماست پرچرب پگاه، قند و شکر، حبوبات، گوشت قرمز منجمد گوساله ارائه شده است‌.

م جعفری
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false