تجلیل از برگزیدگان “طرح کودکان حافظ انرژی” در راور - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ صبح امروز و طی مراسمی که با حضور مدیر آموزش و پرورش، رییس اداره برق شهرستان و نمایندگان شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان برگزار شد، از دانش آموزان برگزیده طرح کودکان حافظ انرژی با اهدای جوایز تجلیل به عمل آمد.

به گفته پورعبدالهی رئیس اداره برق شهرستان، بالاترین آمار شرکت در این مسابقه در شمال استان با تعداد ۲۴۵ اثر ارسالی به دبیرخانه این طرح مربوط به دانش آموزان راوری بوده و به همین نسبت سهم بیشتری از برگزیدگان با تعداد ۲۲ نفر به دانش آموزان راوری رسید.

رئیس اداره برق شهرستان راور از همکاری آموزش و پرورش و شرکت دانش آموزان راوری در این طرح قدردانی کرد و افزود: از بین مدارس شرکت کننده در این طرح دانش آموزان دبستان شهید نواب صفوی بالاترین آمار را به خود اختصاص دادند.

لازم به ذکر است طرح کودکان حافظ انرژی از سوی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ویژه رده سنی مهدکودک ها، پیش دبستانی، دبستان و متوسطه اول در قالب عکس، تئاتر، نقاشی و داستان کوتاه و با محوریت فرهنگ سازی مدیریت مصرف و حفاظت از منابع ملی و محیط زیست هر ساله برگزار و در چند سال اخیر دانش آموزان راوری با شرکت پرشور و کسب رتبه های برتر، جوایز نفیس این طرح را از آنِ خود کرده اند.

م محمودی
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false