ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۸۴ کیلوگرم مواد مخدر در راور - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ مجتبی استوار زاده در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تاکیدات ریاست محترم قوه قضائیه و مبارزه توامان با حاملین و قاچاقچیان مواد مخدر، پلیس مبارزه با موادمخدر استان کرمان از جابجایی و تبادل یک محموله مواد مخدر بین قاچاقچیان مطلع شدند.

دادستان راور افزود: باتوجه به اینکه قرار بوده این محموله در شهرستان راور بین قاچاقچیان تبادل شود، ضمن هماهنگی صورت گرفته و دستور مقام قضایی، دو خودرویی که وظیفه حمل مواد را داشته اند مورد توجه و تعقیب مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر راور قرار می گیرند.

این مقام قضایی بیان کرد: مقدار ۱۸۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل ۳۸ کیلوگرم تریاک، ۵۹ کیلوگرم هروئین، ۵۰ کیلوگرم مرفین و ۳۷ کیلوگرم شیشه از سوداگران مرگ کشف شد.

وی ادامه داد: در همین راستا ۴ نفر دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز با دستور قضایی توقیف گردید و متهمان با صدور قرارهای قانونی به زندان معرفی شدند.

دادستان راور گفت: سوداگران مرگ بدانند که چشم بینای عدالت همیشه بیدار بوده و تشکیلات قضایی شهرستان در زمینه برخورد قانونی با قاچاقچیان موادمخدر هیچ مماشاتی نخواهد داشت و در این زمینه هیچ خط قرمزی وجود ندارد.

م محمودی
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false