اهدای ۱۱ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد راور - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بسیج مستضعفین و قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران به منظور تسهیل در ازدواج آسان، ۱۱ سری جهیزیه بین زوج های نیازمند راور توزیع شد.

این مراسم با حضور دکتر عباسی فرماندار راور، سرهنگ عبدالهی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه راور و افسری رئیس کمیته امداد و تعدادی از مسئولین شهرستان در محل کانون فرهنگی کمیته امداد راور برگزار شد.

عباسی فرماندار راور در حاشیه این مراسم با اشاره به صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس کمیته امداد، رسیدگی به معیشت نیازمندان را اولویت نظام جمهوری اسلامی از ابتدای تاسیس دانست و از زوج های جوان خواست در زندگی ایمان و اخلاق نیک را سرلوحه زندگی مشترک خود قرار دهند و بر نهادینه کردن ازداوج آسان، تشویق جوانان برای ازدواج به‌هنگام و کمک به نوعروسان نیازمند برای تشکیل زندگی تاکید کرد.

سرهنگ عبدالهی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه راور نیز در این آیین اظهار داشت: ترویج ازدواج آسان از کارهایی است که سپاه پاسداران از روز اول در آن نقش آفرینی کرده و در سراسر کشور کارهای خیلی خوبی انجام شده است.

وی تصریح کرد: تأمین جهیزیه نوعروسان عزیز که شامل پنج قلم کالای اساسی شامل تلویزیون، یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی و ماشین لباسشویی به طور کامل از تولیدات داخلی تأمین شده است و هر یک از این جهیزیه‌ها به ارزش ۴۰ میلیون تومان با همکاری کمیته امداد، خیران و بسیج سازندگی تأمین شده و به نوعروسان نیازمند اهدا می‌شود.

م محمودی
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false