باند سارقان احشام در شهرستان راور متلاشی شد - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ مجتبی استوارزاده در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد احشام در ماه های اخیر در برخی از نقاط و روستاها در شهرستان راور که باعث ایجاد نارضایتی در بین شهروندان بویژه دامداران شده بود، با دستور قضایی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و دستورات لازم جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان صادر شد.

وی افزود: سارقان به دلیل ضعف ایمنی محل‌های نگهداری دام توسط دامداران از فرصت به دست آمده استفاده و اقدام به سرقت دام‌ها کرده و با استفاده از ارتباطات خود مبادرت به فروش و بعضاً ذبح دام‌ها می‌کردند.

این مقام قضایی بیان کرد: پس از صدور دستورات قضایی لازم، ماموران پلیس آگاهی شهرستان با همکاری و تعامل پلیس آگاهی مرکز استان موفق به ردیابی، شناسایی و دستگیری سارقان و همچنین شناسایی محل فروش احشام سرقت شده به مالخرها در شهرهای همجوار شدند و بلافاصله در یک عملیات ضربتی، اعضای اصلی باند سرقت در راور را دستگیر کردند.

وی با بیان این‌که متهمان به سرقت‌های متعددی اعتراف کردند، گفت: تحقیقات قضایی در خصوص پرونده همچنان توسط بازپرس ادامه دارد.

این مقام قضایی با بیان اینکه سارقان احشام به اشد مجازات محکوم خواهند شد، تصریح کرد: تمام نهادهای ارفاقی این دسته از سارقان را محدود خواهیم کرد.

در پایان دادستان راور تاکید کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام عید و شروع مسافرت‌ها قبل از ماه مبارک رمضان، همشهریان بحث پیشگیری از سرقت‌ اموال و اشیاء در منازل را جدی بگیرند و نسبت به مقاوم سازی، ارتقاء حفاظت فیزیکی و استفاده از تجهیزات ضدسرقت اقدام کنند تا شاهد وقوع اینگونه سرقت ها نباشیم.

فرمانده انتظامی راور نیز درباره جزئیات دستگیری اعضای این باند گفت: در این رابطه ۶ نفر سارق احشام و ۳ نفر مالخر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان راور در جمع اصحاب رسانه گفت: با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات هوشمندانه، مأموران پلیس آگاهی شهرستان راور موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه سارقین اصلی باند و مالخرها را در این زمینه شناسایی و دستگیر کنند.

محسن شیخ زاهدی باتشکر از زحمات دادستان عمومی و انقلاب و دستگاه قضایی و همکاران در مجموعه انتظامی شهرستان اظهار داشت: از دستگاه قضا انتظار می رود؛ که اشد مجازات را برای سارقان احشام در نظر بگیرند تا دیگر شاهد اینگونه سرقت ها نباشیم.

فرماندهی انتظامی از شهروندان خواست که برای حفاظت از اموال دوربین‌های مدار‌بسته نصب کنند و امکانات ایمنی جهت حفظ و نگهداری‌ اموال و اشیاء خود را به کار بگیرند و هرگونه مورد مشکوکی را که مشاهده می‌کنند، مراتب را به پلیس پیشگیری اعلام نمایند تا از وقوع جرم سرقت پیشگیری شود.

م محمودی
انتهای پیام

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false