آیین رونمایی از “سامانه بهروب” شهر راور برگزار شد - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ با حضور مهندس محمدحسینی کارشناس دفتر امور شهری استانداری، مهندس خسروی معاون فرماندار، احمد یزدانپناه رئیس شورای شهر، مهندس رحیمی پور شهردار راور، مسئولین ادارات و جمعی از فرهنگیان، آیین رونمایی از “سامانه بهروب” شهر راور در محل تماشاخانه شهید بهابادی شهرداری راور برگزار گردید.

شهر راور به عنوان اولین شهر استان کرمان است که موفق به راه اندازی این سامانه برای جمع آوری پسماندهای خشک شده است.

با راه اندازی این سامانه، مردم عزیز راور می توانند با نصب بهروب، پس از تفکیک زباله های خود در مبدا، به راحتی نسبت به تحویل پسماندهای خشک و تبدیل آن ها به اعتبار و پول اقدام کنند و از موجودی کیف پول خود برای پرداخت قبض و خرید شارژ و… استفاده نمایند.

شهرداری راور از سال ۱۴۰۰ با اجرای آزمایشی طرح پاکیار در ۴ آموزشگاه ابتدایی شهر راور نسبت به آموزش تفکیک زباله از مبدا در مدارس اقدام نمود. درسال ۱۴۰۱ کل مدارس ابتدایی شهر راور با همکاری مدیریت آموزش و پرورش تحت پوشش طرح قرار گرفت و در سال جاری نیز ضمن تداوم آموزش ها و توزیع اقلام تبلیغی در مدارس، کیسه های رنگی تفکیک به ۴۰۰۰ دانش آموز تحویل شد.

با راه اندازی سامانه بهروب این طرح کاملا عملیاتی شده و قطعا شهر و شهرداری راور از محاسن طرح تفکیک زباله ها بهره های زیادی خواهند برد.

م محمودی
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false