تشریح برنامه های ستاد سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در شهرستان راور - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ امام جمعه راور و رئیس ستاد ترویج مکتب حاج قاسم به تشریح برنامه های اولین سالگرد شهادت ایشان در شهرستان راور پرداخت و افزود: ان شالله با کمک همه مسئولین بتوانیم مراسمی در خور نام این شهید بزرگوار داشته باشیم.

مالک اژدری فرماندار راور نیز ضمن تقدیر و تشکر از عوامل برگزاری مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در شهرستان، ابراز امیدواری کرد ان شالله بتوانیم مراسم آبرومندی را در شهرستان برگزار کنیم.

وی افزود: پروتکل های بهداشتی که قرار است در این مراسم رعایت شود با همکاری مرکز بهداشت شهرستان اعلام خواهد شد.

اژدری همچنین در ادامه بر برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری بخصوص در فضای مجازی در ایام شهادت شهید سلیمانی تاکید کرد.

وی از همت و تلاش نیروی انتظامی، سپاه و بسیج، ادارات و دستگاه قضایی و همچنین از کادر درمان که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند و مردم که منجر به این شد در عرض سه هفته از وضعیت قرمز به وضعیت زرد کرونا برسیم تشکر و قدردانی کرد و افزود: باید توجه داشت که این شرایط شکننده است و لازم است مردم توجه کنند و دورهمی های خانوادگی را به حداقل برسانند.

در ادامه سرهنگ عبدالهی دبیر این ستاد با بیان اینکه از ۱۲ تا ۱۸ دی ماه بنام هفته‌ی مقاومت نامگذاری شده است افزود: مراسم سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی ۱۲ دی ماه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در محل حسینیه کبیر برگزار می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در هفته مقاومت برنامه های زیادی پیش بینی شده است از رونمایی از طرح های مختلف نیز خبر داد و افزود: در این هفته همچنین ۶۰۰ بسته معیشتی با همکاری سپاه ثارالله استان کرمان بین نیازمندان توزیع می شود.

خبرنگار: م محمودی

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false