تامین آب صنایع راور از طریق خط دوم انتقال آب از خلیج فارس - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ علی زینی وند در بازدید از کارخانه فولاد راور با اشاره به تامین زیرساخت های این کارخانه اظهار کرد: فولاد راور کار بزرگ و پروژه مهمی است که هفت سال طول کشیده تا آغاز شود و پیشرفت خوبی داشته است.

زینی وند تصریح کرد: فولاد راور برای تامین آب مجوز چاه گرفته و راه های دیگر نیز دنبال می شود و براساس گزارشاتی که به ما داده اند، پروژه برای آغاز، مشکل آب ندارد و در تداوم نیز مشکلی نخواهد بود.

وی گفت: خط دوم انتقال آب از خلیج فارس در ایام دهه فجر کلنگ زنی خواهد شد که ۵۰ میلیون مترمکعب تخصیص دارد و حتما صنایع راور در تخصیص آب دیده می شوند.

استاندار کرمان بیان کرد: چشم انداز تامین آب صنعت استان ۱۵ ساله است و مشکلی وجود ندارد.

مدیرعامل کارخانه فولاد راور نیز در این بازدید گفت: این کارخانه در سه فاز احداث می شود و سه کوره در حال طراحی ساخت است که عملیات اجرائی کوره A به اتمام رسیده است.

وی افزود: کوره A تا پایان امسال و کوره B اوایل اردیبهشت وارد مدار می شود و فونداسیون کوره C کاملا اجرا و ۸۵ درصد طراحی براساس ساخت داخل در حال انجام است که سود بنگاه در احداث همین کوره است.

ضیایی تصریح کرد: تاکنون ۵۵۹ میلیارد تومان سرمایه گذاری در کارخانه فولاد راور انجام شده و با اجرای فاز دو و سه به ۱۷۰۰ میلیارد تومان می رسد.

وی با اشاره به اینکه با افتتاح کارخانه فولاد راور برای ۹۰۰ نفر به صورت مستقیم و برای ۲۰۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد خواهد شد، گفت: در این کارخانه لوله های بدون درز برای تامین نیاز داخل کشور و صادرات تولید خواهیم کرد.

ع محمودی

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false