انرژی اتمی پهنه های معدنی راور را قرق کرده است - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ دکتر پورابراهیمی با اشاره به انعقاد تفاهمنامه با سازمان انرژی اتمی و سازمان محیط زیست برای آزادسازی پهنه های معدنی شهرستان راور افزود: سازمان محیط زیست آماده است موضوعات مرتبط با ایجاد تفاهمنامه برای بهره برداری از معادن را با سازمان صمت استان را انجام دهد.

پورابراهیمی افزود: انرژی اتمی پهنه های معدنی راور را قرق کرده با رئیس سازمان صحبت کردیم و اعلام آمادگی کردند در قالب یک شرکت اکتشافی و حضور شرکت های بزرگ معدنی کار را جلو می بریم و همه مواردی که نیاز به فعال سازی دارد در قالب قرارداد با این دو سازمان پیش می برند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس بیان کرد: تعهد ما در منطقه راور توسعه فعالیت های اقتصادی و صنعتی برای حل مشکل اشتغال جوانان و مشکلات معیشتی مردم بوده و به نظر بنده مسئله ای مهم تر از این نیست.

وی با اشاره به اینکه راور یکی از شهرستان های برتر در بحث اجرای نیروگاه های خورشیدی خانگی(کوچک مقیاس) است، افزود: جلسه ای با مدیرعامل برق شمال استان داشتیم تا محدودیت ها و موانع سر راه توسعه ظرفیت برق خورشیدی را به حداقل برسانیم زیرا درآمد خوبی برای خانوارها و استفاده از ظرفیت انرژی های پاک است.

وی با اشاره به واگذاری زمین به مردم از سوی بنیاد مسکن گفت: توسعه روستایی برای ما حائز اهمیت است به دلیل ماندگاری جمعیت و امیدواریم متقاضیان سریع تر بتوانند از تسهیلات روستائی بهره مند شوند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: در جلسه ای که حدود یک ماه قبل با وزیر ارشاد در کرمان برگزار شد، ایشان دستور حل مشکلات نیروی انسانی و زیرساخت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را صادر نمود و به زودی نیروی انسانی این اداره فعال می شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به امهال وام کشاورزان شمال استان کرمان اظهار کرد: براساس پیگیری های انجام شده کشاورزان تا پایان امسال مهلت دارند برای این مسئله مراجعه کنند.

وی در پایان افزود: بخشی از اعتبارت محور کرمان راور دیهوک آمده و بخش دیگر در حال انجام است و امیدواریم تا اواسط سال آینده بخش عمده محور کرمانراور انجام شود و بخشی از محور راوردیهوک در حوزه استان کرمان نیست و باید دوستان در سطح ملی همکاری کنند.

م محمودی
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false