آمار ضبط و معدوم سازی بیش از 75 کیلوگرم انواع فرآورده خام دامی در راور+تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: سه شنبه, ۵ دی ۱۳۹۶ / ساعت ۱۷:۳۰:۳۱
  • شناسه خبر: 48870

ضبط و معدوم سازی بیش از ۷۵ کیلوگرم انواع فرآورده خام دامی در راور+تصاویر

سرپرست شبکه دامپزشکی راور از ضبط و معدوم سازی بیش از ۷۵ کیلوگرم انواع مرغ, ماهی و گوشت قرمز در جریان بازدید بازرسان این شبکه به همراه دادستان شهرستان از واحد های عرضه کننده فرآورده های خام دامی شهرستان راور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ علیرضا اسلامی از ضبط و معدوم سازی بیش از ۷۵ کیلوگرم انواع مرغ, ماهی و گوشت قرمز در جریان بازدید بازرسان این شبکه به همراه دادستان شهرستان از واحد های عرضه کننده فرآورده های خام دامی شهرستان راور خبر داد.

سرپرست شبکه دامپزشکی راور با بیان این مطلب افزود: در این بازدید مشترک که بازرسان مرکز بهداشت، اصناف و اداره اماکن نیروی انتظامی نیز حضور داشتند تعداد ۹ واحد قصابی، ۶ واحد مرغ و ماهی فروشی و ۴ رستوران مورد بازدید قرار گرفت.

وی بیان کرد: تمامی مصرف کنندگان به منظور حفظ سلامت خود و خانواده باید فرآورده خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز عرضه مورد تائید دامپزشکی تهیه و به مهر بهداشتی دامپزشکی روی لاشه و تاریخ های تولید و انقضاء روی محصول توجه داشته باشند و از خرید محصولاتی که خارج از یخچال نگه داری می شوند و یا فاقد بر چسب مشخصات می باشند جدا خودداری نمایند.

اسلامی تصریح کرد: اداره کل دامپزشکی استان کرمان و شبکه های دامپزشکی شهرستان آماده دریافت شکایات و گزارشات مردمی در این زمینه و موارد عدم رعایت موازین بهداشتی واحدهای عرضه می باشند.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری