آمار بعد از گذشت حدود ٣ سال، چمن مصنوعی شهید آبادیجو راور فعالیت خود را از سرگرفت+جزئیات - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: یکشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۶ / ساعت ۱۴:۵۰:۰۱
  • شناسه خبر: 49027

بعد از گذشت حدود ٣ سال، چمن مصنوعی شهید آبادیجو راور فعالیت خود را از سرگرفت+جزئیات

دلمان می سوزد از این بابت که در این مدت ٣ سال چه استعدادهایی که شکوفا نشد و چه جوانان و نوجوانانی که می توانستند در اوقات فراقت خود از این زمین استفاده کنند و حالا در کنار کوچه و خیابان ناهنجاری های اجتماعی را تجربه می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور؛ پنجشنبه هفته گذشته و بعد از گذشت حدود ۳ سال از تعطیلی چمن مصنوعی شهید آبادیجو راور واقع در خیابان گلزار، این مجموعه روی خوشش را به نوجوانان و جوانان این دیار نشان داد.

اما این چمن مصنوعی که وابسته به اداره آموزش و پرورش راور است به دلیل اعتراض یکی از همسایگان این زمین چمن، مسئولین تصمیم بر تعطیلی آن گرفتند!
هرچند که در این مدت کاروانسرا طی اخباری که لینک این خبرها در ادامه قرار داده خواهد شد بارها اعتراض خود را بعنوان خواسته دانش آموزان و اهالی گلزار و بخصوص جوانان و نوجوانان این محله مستعد در رشته ورزشی فوتبال را به اطلاع مسئولین مربوطه رساند و اما متاسفانه تنها اقدام مسئولین مربوطه تداوم تعطیلی این زمین چمن بود!
و بماند در رابطه با همین اقدام کاروانسرا که این زمین چمن را حق ورزشکاران دانسته بود و تعطیلی این مجموعه را اقدامی بی تدبیرانه دانسته بود مسئولین وقت آموزش و پرورش راور از این اقدام ناراحت و شاکی شدند…
اما حال بعد از گذشت ٣ سال با توجه به اینکه زمین مورد نظر هنوز در محل قبلی خود و خانه همسایه این زمین نیز سرجای خود است دوباره فعالیت آن از سرگرفته شده است و جای سوال است، مگر چه اتفاقی افتاده است که درب این زمین چمن بر روی ورزشکاران دوباره باز شده است!؟ آیا این اقدام مسئولین نمی توانست زودتر از این اتفاق بیفتد و آیا در این ٣ سال چنین تدبیری امکان پذیر نبود!؟
و اما سخن پایانی اینکه دلمان می سوزد از این بابت که در این مدت ٣ سال چه استعدادهایی که شکوفا نشد و چه جوانان و نوجوانانی که می توانستند در اوقات فراقت خود از این زمین استفاده کنند و حالا در کنار کوچه و خیابان ناهنجاری های اجتماعی را تجربه می کنند.
و در پایان جا دارد از مسئولینی که هرچند دیر به داد این زمین و استفاده کنندگان از آن رسیدند تقدیر و تشکر کنیم و امیدواریم قدم های بحق بعضی از مسئولین شهرستان که هدفشان رفع مشکلات مردم سختی کشیده راور است استوار تر باشد.

تکمیلی/ساعت۱٩:۰۰/ با خبر شدیم این اتفاق به دستور حجت الاسلام بلوچ زاده دادستان شهرستان راور انجام شده است که جای بسی تشکر دارد چراکه امکان استفاده ورزشکاران راوری از این چمن مصنوعی را بعد از گذشت ٣ سال فراهم کردند.

اخبار مرتبط
سایه سنگین بی تدبیری بر سر مجموعه ورزشی شهید آبادیجو+تصاویر

انتهای پیام/



علمی و فن آوری