آمار دولت با امید همراه با عمل، نگرانی های مردم را رفع کند/ دنیای استکبار موجب تحریک جوانان می شود - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: یکشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۶ / ساعت ۰۹:۲۲:۳۵
  • شناسه خبر: 48912

دولت با امید همراه با عمل، نگرانی های مردم را رفع کند/ دنیای استکبار موجب تحریک جوانان می شود

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم مردم آرامششان را حفظ کنند؛ دنیای استکبار به این مسائل دامن می زند و باعث تحریک جوانان می شود که البته جوانان ما افراد با درایتی هستند و مسائل روز ما و منطقه را در نظر می گیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور؛ حبیب الله نیکزادی پناه نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه آرمان با اشاره به اعتراضات اخیر مردم در برخی استان ها گفت: متأسفانه در چند روز گذشته در برخی از شهرهای کشور تجمعات اعتراض آمیزی را داشته ایم که اگر  نگاهی به تجمعات ۹ دی و قبل از آن داشته باشیم، اعتراضات مردم به گرانی، بیکاری، فقر و مسائل اجتماعی است.

 

وی ابراز کرد: اما دیدیم که همان افراد معترض در راهپیمای نهم دی ماه هم شرکت کردند و این نشان می دهد که مردم وابسته به نظامشان هستند و آن را دوست دارند اما با مسائل اقتصادی مشکل دارند؛ بیکاری در جامعه مشکل ایجاد کرده و مردم اعتراضات خود را به این شکل مطرح می کنند.

 

نیکزادی پناه عنوان کرد: لا به لای این اعتراضات مشاهده می شود افراد ساختار شکن هم می باشند؛ کسانی هستند که ماه، روزها و سال ها  منتظر بوده اند که چنین تجمعاتی را ببینند و کاری که می خواهند را انجام دهند.

 

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مسئولین کشور و دولت باید به نیازهای مردم، مسائل اقتصادی، بیکاری و تولید و اشتغال توجه داشته باشند؛ هرچند اقداماتی انجام می دهند و در بودجه سال ۹۷ تسهیلات ارزان قیمت را پیش بینی کرده اند اما امید است که به این مسائل شتاب دهند تا مشکلات مردم را حل کنند.

 

وی با بیان اینکه ریشه عمده این اعتراضات درخصوص بانک های خصوصی بود که برای جامعه ما مشکل ایجاد کرده بودند، تصریح کرد: متاسفانه می بینیم که هر روز یکی از صندوق های موسسات مالی مشکلاتی ایجاد می کند که موجب نگرانی مردم شده است.

 

نیکزادی پناه تاکید کرد: دولت با مردم صحبت کند و به مردم امید دهد، البته امید با عمل که واقعا بتواند موضوع را عملیاتی و نگرانی مردم را رفع کند.

 

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این مردم افرادی هستند که در تمام دوران انقلاب در صحنه بودند و قطعا از نظام و دولت حمایت می کنند، خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم آرامششان را حفظ کنند؛ دنیای استکبار به این مسائل دامن می زند و باعث تحریک جوانان می شود که البته جوانان ما افراد با درایتی هستند و مسائل روز ما و منطقه را در نظر می گیرند.

 

انتهای پیام/



علمی و فن آوری