آمار افتتاح نمايشگاه عكس "روزمَرِگي" در راور به منظور حمايت از كودكان بي سرپرست+تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۶ / ساعت ۱۷:۴۱:۲۹
  • شناسه خبر: 49149

افتتاح نمایشگاه عکس “روزمَرِگی” در راور به منظور حمایت از کودکان بی سرپرست+تصاویر

صبح امروز با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان نمایشگاه عکس با موضوع روزمَرِگی در محل سالن اداره ارشاد اسلامی به همت اتاق اصناف راور و اتحادیه طلا و جواهرات و هنرمندان عکاس راوری به منظور حمایت از کودکان بی سرپرست افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور؛ صبح امروز با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان نمایشگاه عکس با موضوع روزمَرِگی در محل سالن اداره ارشاد اسلامی به همت اتاق اصناف راور و اتحادیه طلا و جواهرات و هنرمندان عکاس راوری به منظور حمایت از کودکان بی سرپرست افتتاح شد.

این نمایشگاه با حمایت آقای داریوش کاربخش رئیس اتحادیه طلا و جواهرات و زحمات آقایان زاهدی و حمیدی از هنرمندان رشته عکاسی راور فراهم شده است و به مدت یک هفته دایر خواهد بود.

گفتنی است در مراسم افتتاحیه که با حضور تعدادی از علاقمندان به عکاسی برگزار شد از هنرمندانی که موفق به دریافت گواهینامه عکاسی شده بودند با اهدای لوح تقدیر شد و همچنین لوح تقدیری از طرف منصور علی آبادی رئیس اتاق اصناف راور به آقای محمد زاهدی از عکاسان شهرستان اهدا شد.

ارسالی: محمدرضا روحانی

انتهای پیام/



علمی و فن آوری