آمار تیم شهرداری راور در یک بازی جنجالی مغلوب هم نام کرمانی خود شد +تصاویر(20عکس) - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۶ / ساعت ۰۸:۲۹:۲۸
  • شناسه خبر: 49064

تیم شهرداری راور در یک بازی جنجالی مغلوب هم نام کرمانی خود شد +تصاویر(۲۰عکس)

از سری مسابقات لیگ برتر استان این هفته تیم شهرداری راور میزبان هم نام کرمانی خود بود که این بازی در نهایت با نتیجه ۲-۱ به سود تیم شهرداری کرمان به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور؛ از سری مسابقات لیگ برتر استان این هفته تیم شهرداری راور میزبان هم نام کرمانی خود بود که این بازی در نهایت با نتیجه ۲-۱ به سود تیم شهرداری کرمان به پایان رسید.

در این بازی ابتدا تیم راور در نیمه اول با گل حسین نخعی از حریف خود پیش افتاد اما در اواسط نیمه دوم داور مسابقه در یک تصمیم جنجالی یک پنالتی به سود تیم شهرداری کرمان اعلام کرد که منجر به اعتراض بازیکنان و کادر فنی تیم راور شد.
این اتفاق باعث شد دقایقی در جریان بازی وقفه ایجاد شود و پس از آن تیم شهرداری کرمان موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه راور را باز کند.
البته این گل تاثیر منفی بر روی روحیه بازکنان تیم راور گذاشت و چند دقیقه بعد تیم راور گل دوم را نیز دریافت کرد.
اعتراضات به داوری این بازی ادامه داشت تا اینکه محمدرضا کاربخش با دریافت دو کارت زرد از بازی اخراج شد و تیم شهرداری راور در ادامه هرچه تلاش کرد بازی را حداقل به تساوی برساند بی نتیجه ماند.
قابل ذکر است: در پایان بازی نیز تعدادی از تماشاگران به داور مسابقه به دلیل قضاوت جنجالیش اعتراض شدید کردند و نزدیک بود به درگیری فیزیکی ختم شود که خوشبختانه با حضور عوامل انتظامی و کادر فنی تیم ها ختم به خیر شد.
اما کادر فنی تیم راور معتقد است این سومین بازی است که تیم راور قربانی اشتباهات داوری می شود و این اشتباهات زحمت یک تیم را که به سختی برای این بازی ها آماده شده است را هدر می دهد.


انتهای پیام/



علمی و فن آوری