آمار اگر هشدارهای رهبری مورد توجه قرار می گرفت امروز شاهد این اتفاقات نبودیم - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: جمعه, ۱۵ دی ۱۳۹۶ / ساعت ۱۸:۴۶:۵۷
  • شناسه خبر: 48976

اگر هشدارهای رهبری مورد توجه قرار می گرفت امروز شاهد این اتفاقات نبودیم

امام جمعه راور گفت: اگر هشدارهای رهبری مورد توجه قرار می گرفت چه بسا این اتفاقات روی نمی داد و رهبری خیلی صریح عنوان کردند و یکی از این مورد این است که ایشان بارها تاکید کردند یکی از مولفه های مهم اقتصاد مقاومتی تولید و ایجاد اشتغال است که ایشان می فرمایند متاسفانه مسئولین می روند کالای خارجی وارد کشور می کنند که ضد تولید و ضد اشتغال است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور؛ حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی در خطبه های این هفته نماز جمعه راور با بیان اینکه دی ماه از ماه های خاص سال است گفت: ما انتخابات سال ۸۸ را با شور و شکوه خاصی برگزار کردیم و واقعا دنیا از این حضور و میزان آرا شگفت زده شد و یک موفقیت و اقتدار برای نظام جمهوری اسلامی بود که متاسفانه عده ای از خواص بی بصیرت به خاطر هواپرستی و قدرت طلبی و دنیاطلبی و به خاطر انگیزه های پست دنیایی بحث تقلب و دست اندازی به آرا مردم را عنوان کردند و سرانجام خواهان ابطال انتخابات شدند و جامعه ما را دچار یک چالش کردند.

امام جمعه راور افزود: خیلی از کسانی که رای داده بودند، باور نمی کردند افرادی با این سوابق قبل و بعد از انقلاب داشته اند این چنین دچار اشتباه شوند و عده ای این تقلب را باور کردند و اعتراضات شروع شد و موجی ایجاد شد، دشمن هم وارد عمل شد و فتنه عظیمی که برنامه ریزی کرده بودند و به قول خودشان نظام را از پای درآورند شروع شد و روزهای زیادی ما درگیر این فتنه بودیم و سرانجام وقتی مردم احساس کردند دشمن به دنبال هدف براندازی نظام هست مردم احساس تکلیف کردند و بصیرت به خرج دادند و در ۹ دی در صحنه حضور پیدا کردند و آتش این فتنه را خاموش کردند و این روز ماندگار شد.

وی بیان کرد: بزرگان ما و دلسوزان نظام بارها گفته اند که فتنه ها در راه هستند و دشمن دست از فتنه برنداشته است؛ شما در قضایای اخیر و اعتراضات پراکنده ای که در کشور اتفاق افتاد که البته مشکلات جدی در کشور ما وجود دارد بحث گرانی، تورم، بیکاری، مفاسد اقتصادی و سو استفاده های مالی و متاسفانه مالباختگان موسسات اعتباری و مالی در کشور که قابل تحمل نیست.
تویسرکانی افزود: اینها منجر شد به اعتراضات بحق و همزمان هم بحث بودجه ۹۷ مطرح شد که اینهم دامن زد به اعتراضات مردم که یکی از بحث های بودجه سال ۹۷ حذف حدود ۳۰ میلیون از یارانه بگیران و همچنین افزایش حامل های انرژی بخصوص بنزین و از طرفی افزایش عوارض خروج از کشور که این خوب است برای آنهایی که به کشور های اروپایی می روند که ما هم موافقیم اما بیشتر متضرر کسانی می شوند که سفرهای مذهبی به عتبات و… دارند.

خطیب نماز جمعه راور افزود: همه اینها دست به دست هم داد و اعتراضاتی صورت می گیرد که البته خیلی هم زیاد نبودند. اما دشمن برنامه ریزی کرده بود که با همین اقدامات وارد عمل شود و فتنه جدیدی که قرار بود در سه مرحله اجرا شود شروع شد و ابتدا اعتضرات مردمی را به اغتشاش و آشوب تبدیل کنند و مردم اموال عمومی و خصوصی را تخریب کنند و به دنبال آن اسلحه بدست مردم برسانند و کشتار و قتل عام را آغاز کنند و سرانجام زمینه را فراهم کنند برای ورود نیروهای تروریستی مسلح به کشور تا به اهداف خودشان برسند.
تویسرکانی تصریح کرد: در دی ماه نه تنها روز نهم آن بلکه این روز ها نیز روز بصیرت است و این یک واقعیت است که چقدر مردم ما فهمیده و باهوش هستند و با این همه خوبی، ما مسئولین نتوانیم از عهده مشکلات آنها برآییم. این برای دولت و مسئولین بد است و دغدغه مقام معظم رهبری هم همین است.

وی خاطرنشان کرد: اگر هشدارهای رهبری مورد توجه قرار می گرفت چه بسا این اتفاقات روی نمی داد و رهبری خیلی صریح عنوان کردند و یکی از این مورد این است که ایشان بارها تاکید کردند یکی از مولفه های مهم اقتصاد مقاومتی تولید و ایجاد اشتغال است که ایشان می فرمایند متاسفانه مسئولین می روند کالای خارجی وارد کشور می کنند که ضد تولید و ضد اشتغال است. با چه هدفی مسئولین این کار را انجام می دهند!؟ وقتی ملت ما بهترین استعداد ها را دارد چه لزومی دارد مسئولین ایچنین عمل کنند.
حجت الاسلام تویسرکانی عنوان کرد: در این چند روز و امروز دیدیم و خواهیم دید که مردم چگونه وفاداری خود را به نظام و ولایت نشان می دهند اینها در روح و جان ملت است و ما از مردم شرمنده هستیم و باید از آنها سپاس و قدردانی بعمل آید و تنها راهش این است که مشکلات اقتصادی مردم برطرف شود و گرفتارهای مردم برطرف و برای جوان های جویای کار، کار مناسب فراهم شود.
وی افزود: ان شالله دولت و مجلس و مسئولین ما بودجه سال ٩٧ را بر اساس منافع و مصالح و مشکلاتی که در مردم وجود دارد ببندند البته کمیسیون های مربوطه قول داده اند که این مشکلات و معضلات بررسی شود.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری