آمار تزئین خانه با سنگ‌های خارجی هدیه «د -س» به یک مدیر بانکی - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۱ / ساعت ۰۵:۳۱:۴۶
  • شناسه خبر: 1058

تزئین خانه با سنگ‌های خارجی هدیه «د -س» به یک مدیر بانکی

 نماینده دادستان به واردات سنگ‌های تزئینی خارجی برای تعمیر و تزئین خانه یکی از مدیران بانکی متهم در این پرونده بدون دریافت هزینه آن اشاره کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا به نقل از خبرنگار قضایی فارس، ذبیحی زاده نماینده دادستان در جایگاه قرار گرفت و درباره اظهارات « د-س» مبنی بر اینکه هیچ تسهیلاتی […]

 نماینده دادستان به واردات سنگ‌های تزئینی خارجی برای تعمیر و تزئین خانه یکی از مدیران بانکی متهم در این پرونده بدون دریافت هزینه آن اشاره کرد.

خبرگزاری فارس: تزئین خانه با سنگ‌های خارجی هدیه «د -س» به یک مدیر بانکی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا به نقل از خبرنگار قضایی فارس، ذبیحی زاده نماینده دادستان در جایگاه قرار گرفت و درباره اظهارات « د-س» مبنی بر اینکه هیچ تسهیلاتی از شعبه سرافراز دریافت نکرده، گفت: این متهم در اظهارات قبلی خود گفته بود از این شعبه تسهیلات گرفته اما اکنون انکار می‌کند اگر هیچ تسهیلاتی نگرفته چه لزومی داشته که به مدیر و کارکنان این بانک عیدی بدهد.

وی افزود: درباره ادعای وکیل مدافع این متهم مبنی بر اینکه موکلش سنگ‌های ساختمانی خارجی که توسط «د-س» برایش فرستاده شده بود را پس فرستاده حتی «د -س» نیز در اظهارات خود گفته بود سنگ‌های خارجی را از دبی وارد کرده است.

نماینده دادستان گفت: خانم « ن -س» در اظهارات قبلی مدعی شده بود بعد از خرید منزل از «د -س» برای تعمیرات کمک گرفته و وقتی سنگ‌ها را برای او فرستاده هر چه اصرار کردم پول آن را از من نگرفته است.

این خانم همچنین مدعی شده است «د -س» مبلغ ۱۵ میلیون تومان به او داده تا بین همه کارکنان شعبه تقسیم کند البته گرفتن عیدی ممنوع است اما هیچ شعبه‌ای نیست این مبالغ را نگیرد.

ذبیحی‌زاده ادامه داد: این متهم در اعترافات خود مدعی شده تمام مبلغ عیدی که برای ۴۵ کارمند شعبه بود حدود ۱۵ میلیون تومان بود و «د -س» توسط فردی که کارهایش را در بانک انجام می‌داد یک میلیون تومان هم برای خودم پرداخت کرده بود.

نماینده دادستان خطاب به وکیل مدافع این متهم گفت: شما معیارتان برای تحقیق و جستجو را نباید مسئولان بانکی قرار دهید بلکه باید در قانون دنبال آن بگردید.

نماینده دادستان در پایان با بیان اینکه از نظر ما اتهامات انتسابی به این متهم محرز است از دادگاه تقاضای مجازات وی را کرد.

بعد از اظهارات نماینده دادستان وکیل مدافع متهم در جایگاه قرار گرفت و با رد استدلال‌های نماینده دادستان با بیان اینکه در حال حاضر پرداخت این وجوه در سیستم بانکی عرف است، گفت: اگر این کار جرم و قرار باشد که این افراد دستگیر شوند قطعا تعداد زندانیان ما خیلی بیشتر خواهد شد.



علمی و فن آوری