آمار نماینده مردم کرمان و راور در مجلس:ابعاد شخصیتی امام خمینی در مقام معظم رهبری متجلی است - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۱ / ساعت ۰۰:۵۴:۲۶
  • شناسه خبر: 114

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس:ابعاد شخصیتی امام خمینی در مقام معظم رهبری متجلی است

محمدمهدی زاهدی در مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام راحل در شهرستان راور اظهار داشت: امام خمینی (ره) با نهضت خود جان تازه‌ای در کالبد خشک و تشنه بشریت بخشیدند. وی با اشاره به بعضی از ویژگی‌های امام راحل همچون عدالت‌مداری، طرفداری از مستضعفان، اخلاص، ایمان، توکل و آینده‌نگری این ویژگی‌ها را در امام منحصر به‌فرد […]

محمدمهدی زاهدی در مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام راحل در شهرستان راور اظهار داشت: امام خمینی (ره) با نهضت خود جان تازه‌ای در کالبد خشک و تشنه بشریت بخشیدند.

وی با اشاره به بعضی از ویژگی‌های امام راحل همچون عدالت‌مداری، طرفداری از مستضعفان، اخلاص، ایمان، توکل و آینده‌نگری این ویژگی‌ها را در امام منحصر به‌فرد دانست و افزود: جهان استکبار از همان ابتدا پیام‌های انقلاب را فهمید و برای نابودی انقلاب تلاش زیادی کرد اما در شناخت ابعاد شخصیتی امام دچار اشتباه شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شعارهای امام راحل جهانی شده و شعار مرگ بر آمریکا دیگر در جهان نهادینه شده است و همچنین انتخاب مقام معظم رهبری به جانشینی امام از الطاف خداوند نسبت به مردم ایران است.

زاهدی بیان داشت: به حول و قوه الهی بعد از ارتحال امام، خبرگان رهبری شخصیتی را به رهبری انتخاب کرد که تمام ابعاد شخصیتی امام در ایشان متجلی است.

وی با اشاره به حضور پرشکوه مردم در انتخابات مجلس نهم گفت: موضع‌گیری جهان استکبار بعد از این حضور پرشکوه عوض شد و آنها تسلیم ملت ایران شدند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در آغاز ورود به راور در گلزار شهدا حاضر شد و نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و در جمع عده‌ای از شوراها، ورزشکاران، اصناف و اقشار مختلف مردم به ایراد سخن حول محور ۱۴ خرداد و شخصیت امام پرداخت



علمی و فن آوری