آمار حادثه مرگبار برای سه دختر دانشجو - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: چهارشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۳ / ساعت ۱۰:۲۱:۲۰
  • شناسه خبر: 15010

حادثه مرگبار برای سه دختر دانشجو

سه دانشجوی دانشگاه غیردولتی ، به دلیل نبود ایستگاه تاکسی و خط واحد دچار حادثه ای مرگبار شدند و یکی از آنان فوت کرد.   به گزارش “کاروانسرا” به نقل از بوتیا: قربانی ، طهماسبی و شفیعی دانشجویان دانشگاه غیردولتی  هستند که در کنار بزرگراه به انتظار خط واحد بودند که یک دستگاه کامیون (تانکر) به آنها برخورد […]

سه دانشجوی دانشگاه غیردولتی ، به دلیل نبود ایستگاه تاکسی و خط واحد دچار حادثه ای مرگبار شدند و یکی از آنان فوت کرد.

 

به گزارش “کاروانسرا” به نقل از بوتیا: قربانی ، طهماسبی و شفیعی دانشجویان دانشگاه غیردولتی  هستند که در کنار بزرگراه به انتظار خط واحد بودند که یک دستگاه کامیون (تانکر) به آنها برخورد می کند.

download (4)

یکی از دانشجویان در دم فوت میکند ، دیگری به علت ضربه ای که به سرش وارد می شود به کما می رود و نفر سوم در اثر برخورد شکستگی و جراحت بر میدارد.

یکی از شاهدان ماجرا در گفتگو با خبرنگار ” کلوت ” در کرمان گفت : این سه نفر بنا به درخواست استاد خود برای اعلام نمرات در خارج از وقت اداری به دانشگاه مراجعه می کنند ، البته این در صورتی است که تمامی دانشگاه ها نمرات دانشجوهای خود را از طریق سایت اعلام  میکنند و چه دلیلی دارد که استاد دانشجو خود را احضار کند که التماس کند نمره بگیرد؟برداشت همه از این قضیه این بوده است.

وی ادامه داد : پس از اینکه دانشجوها مرخص میشوند چون خارج از وقت اداری بوده است هیچ تاکسی و سرویسی نبوده است و دختران برای تهیه وسیله برای برگشت به سمت خانه باید به سمت جاده کمربندی میرفتند ،کمربندی ای که نه پل دارد نه خط کش عابر پیاده و نه حتی یک سرعت گیر و چراغ اخطار دهند.

این شاهد ماجرا ادامه داد :  دختران دانشجو با مشقت از عرض کمربندی عبور کرده و منتظر خط واحد می مانند که به مرکز شهر بروند که در همین حین یک دستگاه تانکر با یک دستگاه سواری که مسیر خلاف حرکت میکرده برخورد میکند ، تانکر از مسیر خود منحرف شده و به سمت دختران دانشجو میرود و دختران برای فرار تلاش می کنند که متاسفانه بی فایده می ماند.

وی گفت : اگر یک پل عابر پیاده برای یا یک جایگاه مناسب برای ایستگاه تاکسی و خط واحد در کنار این دانشگاهها وجود داشت مطمئنا این اتفاق رخ نمی داد.

 



علمی و فن آوری