آمار نسل‌جدیدهواپیماهای بوئینگ747+تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: یکشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ / ساعت ۲۱:۱۱:۲۳
  • شناسه خبر: 16

نسل‌جدیدهواپیماهای بوئینگ۷۴۷+تصاویر

تنها در ظاهر شبیه نمونه‌های پیشین ۷۴۷ است و فناوری‌های پیشرفته به کار گرفته شده در آن همان فناوری‌های به‌روز مورد استفاده در ۷۸۷ Dreamliner است.  نسل تازه هواپیماهای مسافربری ۷۴۷ با نام ۸-۷۴۷ قاره‌پیما وارد ناوگان هوایی خواهند شد. این نمونه‌های تازه از بدنه فیبرکربنی، موتورهای پرقدرت و دیگر مشخصات منحصربه‌فرد سری۷۸۷ Dreamliner برخوردار […]

تنها در ظاهر شبیه نمونه‌های پیشین ۷۴۷ است و فناوری‌های پیشرفته به کار گرفته شده در آن همان فناوری‌های به‌روز مورد استفاده در ۷۸۷ Dreamliner است.

 نسل تازه هواپیماهای مسافربری ۷۴۷ با نام ۸-۷۴۷ قاره‌پیما وارد ناوگان هوایی خواهند شد. این نمونه‌های تازه از بدنه فیبرکربنی، موتورهای پرقدرت و دیگر مشخصات منحصربه‌فرد سری۷۸۷ Dreamliner برخوردار هستند.

با ظهور نسل تازه‌ای از هواپیماهای ۷۴۷، این سری از غول‌های دوست‌داشتنی بوئینگ ۴۲ ساله می‌شوند؛ اما واقعیت این است که هواپیمای مسافربری این شرکت با نام ۸-۷۴۷ قاره‌پیما که اولین سری پروازهای آزمایشی خود را با موفقیت پشت سر گذاشت، تنها در ظاهر شبیه نمونه‌های پیشین ۷۴۷ است و فناوری‌های پیشرفته به کار گرفته شده در آن همان فناوری‌های به‌روز مورد استفاده در ۷۸۷ Dreamliner است.

بوئینگ قاره پیما

بوئینگ قاره پیما

بوئینگ قاره پیما



علمی و فن آوری