آمار جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری شهرستان راور - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۱ / ساعت ۰۹:۵۸:۰۶
  • شناسه خبر: 180

جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری شهرستان راور

با حضور مهندس  اژدری شهر راور شورای جلسه شورای معاونین  ومدیران شهرداری تشکیل و در زمینه های مختلف مسائل شهری بحث و تصمیم گیری شد در ابتدای جلسه اژدری ضمن تبریک میلاد حضرت علی (ع) در روز پدر از اقدامات واحدهای مختلف تقدیر و تشکر نمود. و در ادامه برنامه کاری آینده شهرداری را در […]

با حضور مهندس  اژدری شهر راور شورای جلسه شورای معاونین  ومدیران شهرداری تشکیل و در زمینه های مختلف مسائل شهری بحث و تصمیم گیری شد در ابتدای جلسه اژدری ضمن تبریک میلاد حضرت علی (ع) در روز پدر از اقدامات واحدهای مختلف تقدیر و تشکر نمود.

و در ادامه برنامه کاری آینده شهرداری را در زمینه های عمرانی –امور شهر و فضای سبز عنوان و خواستار برنامه ریزی دقیق در زمینه اجرا آنها شد.:جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری

در این جلسه مسئولین واحدها نیز گزارش از عملکرد خود ارائه نمودند که در ابتدا مهندس نامجو از طرحهای عمرانی و در دست اقدام گزارش ارائه و در رعایت کیفیت همراه  با سرعت تاکید نمود.

آقای محمد خواجویی مسئول کادر امانی نیز از پیشرفت کادر خوب پروژه های تقاطع خیر آباد،بلوار شهید کاربخش – راه شهرآباد-اربعین غربی –ورودی مشهد –کرمان و میدان امام رضا (ع) خبر داد و افزود سالن گلزار شهداء  و ورودی کرمان جنب ایستگاه حجاج نیز در حال برنامه ریزی برای کار می باشد.

در ادامه آقای  مهندس حاج حسنی مسئول   دایره ساختمانی  و فنی شهرداری نیز گزارشی از عملکرد معاونت شهر سازی ارائه نمود و خواستار دقت و سرعت در کارهای صدور پروانه-تفکیک و سایر مسائل این حوزه شد.

در ادامه سید حمید بقایی مسئول  دایره نوسازی نیز از اجراء طرح ارسال فیش های نوسازی،درب مغازه ها و منازل و تشویق شهروندان جهت پرداخت عوراض خود خبر داد.

اقای حسین نورالهی مسئول امور شهر نیز در گزارشی از عملکردهای واحد تنظیف وجمع آوری زباله و واحد آتش نشانی ارائه نمود و افزود مشکل اساسی ما در زمینه امور شهر کمبود شدید نیروی انسانی است بطوریکه تمام شهر راور با حدود ۴ نفر نیرو تنظیف می گردد که با توجه به مساحت شهر باید در این زمینه فکر اساسی کرد.

در پایان این جلسه از اژدری ضمن تشکر مجدد خواستار برنامه ریزی دقیق و مناسب و همچنین  جدول زمانبندی برای اجراء پروژه ها شد و افزود با تمام مشکلات و موانع شما عزیزان ثابت کردید که می توانید با غلبه بر مشکلات کارهای خوب و اساسی در کمترین زمان با کیفیت بالا انجام دهید.



علمی و فن آوری