آمار رفتار دوگانه اصلاح‌طلبان با نماینده پرحاشیه مجلس/ وقتی لیبرال ها از مطهری استفاده ابزاری می کنند! - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: چهارشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۳ / ساعت ۱۰:۰۰:۰۲
  • شناسه خبر: 19236

رفتار دوگانه اصلاح‌طلبان با نماینده پرحاشیه مجلس/ وقتی لیبرال ها از مطهری استفاده ابزاری می کنند!

سیاست منافقانه این روزنامه ها و افراد در برخورد با مطهری و دیگر افراد در جامعه نشان می‌دهد که جریان اصلاح طلبی به طور واقعی در جامعه پیاده نمی‌شود و برخورد های سلیقه‌ای این افراد ناشی از آن است که اصلاح طلبان زیر بار هزینه های افراد نمی‌روند؛ به طوری که پیش از این نیز […]

سیاست منافقانه این روزنامه ها و افراد در برخورد با مطهری و دیگر افراد در جامعه نشان می‌دهد که جریان اصلاح طلبی به طور واقعی در جامعه پیاده نمی‌شود و برخورد های سلیقه‌ای این افراد ناشی از آن است که اصلاح طلبان زیر بار هزینه های افراد نمی‌روند؛ به طوری که پیش از این نیز زیر بار هزینه های افراد سرشنناس اصللح طلب نرفته بودند.

به گزارش خبرنگار “کاروانسرا”  طی روزهای گذشته مجلس شورای اسلامی به خاطر نطق جنجالی علی مطهری درباره محاکمه سران فتنه به تنش کشیده شد و جلسه مجلس غیرعلنی برگزار شد.

رسانه های اصلاح طلب و زنجیره‌ای در اقدامی هماهنگ، یکصدا به حمایت از وی پرداختند و با دلسوزی تمام از اینکه نطق مطهری درباره رفع حصر ناتمام مانده است ابراز گلایه کرده اند.

نکته جالب توجه در اظهارات اصلاح طلبان و این رسانه‌ها این است که آنها حاضر به پذیرفتن هزینه‌های مطهری برای اصلاح‌طلبان نیستند و تنها اظهارات فعلی مطهری را قبول کرده و از وی حمایت می‌کنند.

در این میان کرباسچی در روزنامه اعتماد نوشت: «در نهایت باید گفت که رفتارهای نمایندگان در مسائل مختلف متفاوت است به هر شکل علی مطهری دارای عقایدی است که مدافعان متنوعی دارد. در این میان ممکن است عده‌یی از مدافعان سرسخت عقاید سیاسی علی مطهری با برخی از عقاید فرهنگی او همنظر نباشند اما این موضوع باعث نمی‌شود که از نظرات سیاسی او حمایت نکنیم».

از طرف دیگر محمد قوچانی در روزنامه مردم امروز در این خصوص نوشته است: علی مطهری چون حسن روحانی نمودی از پتانسیل های مغفول در جناح راست است که جناح چپ آن را نادیده گرفته است؛ مطهری از هر اصلاح طلبی اصلاح طلب است.

دیگر روزنامه های زنجیره ای هم که تا پیش از این به خاطر انتقاد علی مطهری از ساپورت‌پوشان و فرهنگ جامعه در مجلس شورای اسلامی به شدت انتقاد کرده بودند، در چرخشی ۱۸۰درجه‌ای نسبت به نطق مطهری وامنش نشان داده و از وی حمایت کرده اند.

سیاست منافقانه این روزنامه ها و افراد در برخورد با مطهری و دیگر افراد در جامعه نشان می‌دهد که جریان اصلاح طلبی به طور واقعی در جامعه پیاده نمی‌شود و برخورد های سلیقه‌ای این افراد ناشی از آن است که اصلاح طلبان زیر بار هزینه های افراد نمی‌روند؛ به طوری که پیش از این نیز زیر بار هزینه های افراد سرشنناس اصللح طلب نرفته بودند.

نگرانی اصلاح‌طلبان از اینکه هزینه‌های افراد را بپذیرند، این است که این افراد همین میزان اندک پایگاه اجتماعی اصلاح‌طلبان را از بین ببرد.

پیش از این نیز در جریان گران شدن نان، رسانه های زنجیره‌ای و اصلاح‌طلب موج انتقادات را به سمت دولت روانه کرده و حاضر به پذیرش روحانی به عنوان یک اصلاح طلب نبودند اما در مواردی مانند برخی از اظهارات روحانی در خصوص رفع حصر روحانی را یک اصلاح طلب می‌دانند و از وی حمایت می‌کنند.

اکنون پروژه عبور از روحانی نیز در راستای اثبات رفتار منافقانه رسانه‌ها و اصلاح‌طلبان با شخصیت ها است.

پیش از این نیز اصلاح‌طلبان نشان دادند که برای آنها دولت مهم نیست و همچنان به دنبال منافع خود برخی از افراد را برای مدت‌های مشخص تصاحب کرده و در بقیه موارد وی را به شدت تخریب می‌کنند.

مطهری نیز یکی از افرادی است که اصلاح‌طلبان هرگز زیر بار هزینه‌ها و اشتباهات وی نمی‌روند و در واقع هرگاه پای منافع‌شان در میان باشد از وی حمایت ‌می کنند؛ مطهری به عنوان فرزند شهید استاد مطهری نباید به قیمت عبور از خطوط قرمز نظام، سوت و کف زدن های اصلاح‌طلبان برای خود را بخرد.

عناوین اخبار روزنامه آرمان امروز در روز دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ : font color=White نطق ناتمام! /font؛font color=White امید‌ظریف به نقش دوستان روسی /font؛font color=White درختانی که ایستاده می‌میرند /font؛font color=White ارزش‌قاچاق‌دوبرابر بودجه عمرانی /font؛font color=White صادق راستگوست؟! /font؛font color=White خیز‌ بلند پسران‌ایران زمین /font؛font color=White روسیه سرخ‌ وسفید ندارد /font؛font color=White غربال‌برای زندگی بهتر /font؛font color=White شنبه‌ها ‌جوانی‌ متفاوتی را تجربه کنید /font؛font color=White یادداشـت‌هــای اخـتصـاصـی /font؛font color=White چشم اتحاد به کلید روحانی /font؛font color=White فروش متقلبانه 6برابری قیمت سهام پدیده شاندیز /font؛font color=White شدیدترین مجازاتها برای قاچاقچیان مواد مخدر /font؛font color=White تروریسم و فرآیند جهانی شدن /font؛font color=White مجلس و جایگاه نماینده /font؛font color=White میانگین مصرف روزانه بنزین در کشور /font؛

عناوین اخبار روزنامه آفتاب یزد در روز دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ :



علمی و فن آوری