آمار داعش متوقف شد هاشمی نظر خود را اصلاح کرد - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: چهارشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۳ / ساعت ۱۰:۰۶:۰۹
  • شناسه خبر: 19242

داعش متوقف شد هاشمی نظر خود را اصلاح کرد

آقای هاشمی اظهارات نادرست قبلی خود درباره داعش را اصلاح کرد. به گزارش “کاروانسرا” به نقل از کیهان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار وزیر نفت عراق، پیروزی‌های مردم عراق بر گروه تروریستی داعش را قطعه‌ای ارزشمند در تاریخ آن کشور خواند و گفت: برای دنیا ثابت شد که باید شکست داعش از عراق […]

آقای هاشمی اظهارات نادرست قبلی خود درباره داعش را اصلاح کرد.
به گزارش “کاروانسرا” به نقل از کیهان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار وزیر نفت عراق، پیروزی‌های مردم عراق بر گروه تروریستی داعش را قطعه‌ای ارزشمند در تاریخ آن کشور خواند و گفت: برای دنیا ثابت شد که باید شکست داعش از عراق شروع شود.
وی با تاکید بر اهمیت سرمایه حضور مردم برای ایران و عراق، گفت: هیچ قدرتی نمی‌تواند چنین مردمی را به زانو درآورد، البته شرط تداوم آن، ادامه همکاری‌های مردم و خدمات مسئولیت‌شناسانه است تا داعش که افکارش بهشت را هم خراب می‌کند، بیش از این علیه مردم جنایت نکند.
تاکید بر تروریست بودن داعش و تقابل آن با مردم عراق در حالی است که آقای هاشمی تیرماه گذشته و در حالی که آمریکایی‌ها مدعی بودند ظهور داعش محصول سیاست‌های سرکوبگرانه دولت عراق علیه سنی‌هاست، گفته بود «اگر دل مردم عراق با حکومت عراق بود داعش متوقف شده بود»!



علمی و فن آوری