آمار علت توقف ساخت مجتمع ورزشی چند منظوره کارگران راور چیست؟ - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: سه شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ساعت ۲۰:۳۶:۳۵
  • شناسه خبر: 21632

علت توقف ساخت مجتمع ورزشی چند منظوره کارگران راور چیست؟

چرا باید این پروژه بزرگ که جزو مصوبات دولت نهم و دهم است این چنین از سوی مسئولان استان و شهرستان دچار بی ملایمتی شود…

به گزارش “پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا” ، مجتمع ورزشی چند منظوره کارگران راور با پیشرفت ۹۰ درصدی،سالن ورزشی و ساختمان جانبی آن بعد از گذشت ۶ سال هنوز به افتتاح نرسیده است. و جای سئوال است که چرا باید این پروژه بزرگ که جزو مصوبات دولت نهم و دهم است این چنین از سوی مسئولان استان و شهرستان دچار بی ملایمتی شود؟

از طرفی این پیشرفت حاصل شده در پروژه مربوط به دولت گذشته می باشد و دولت فعلی تنها کاری که برای این پروژه انجام داده تزریق مبلغی جهت ساخت استخر شنای این مجموعه بوده است، در صورتی که با تزریق همین مبلغ جهت تکمیل ۱۰ درصد باقی مانده می توانستیم شاهد افتتاح سالن ورزشی این مجتمع باشیم.

IMG_0807

شایان ذکر است:با توجه به اینکه کفپوش و وسایل روشنایی و حتی بالابر این سالن ورزشی خریداری شده است چرا مسئولان پیگیری های لازم را جهت بهره برداری از این سالن ورزشی انجام نمی دهند؟و این سالن در بلاتکلیفی به سر می برد.

و از طرفی قابل توجه بودن جمعیت کارگری شهرستان،که بیشتر این قشر را کارگران معادن تشکیل می دهند ایجاب میکند با افتتاح این پروژه و در اختیار قرار دادن این سالن ورزشی به مجموعه کارگری شهرستان راور بتوان گوشه ای از زحمات این قشر زحمتکش را جبران کرد.

IMG_0797 IMG_0802

 

انتهای پیام/



علمی و فن آوری