آمار کشف 46 کیلو گرم تریاک در ایست و بازرسی چشمه شور راور - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: سه شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ساعت ۱۹:۵۴:۴۷
  • شناسه خبر: 21782

کشف ۴۶ کیلو گرم تریاک در ایست و بازرسی چشمه شور راور

مقدار ۴۶ کیلو گرم تریاک از دو خودروی عبوری کشف و در این رابطه ۳ نفر که یکی از آنها خانم بود دستگیر شدند…

به گزارش “پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا”، در پی اجرای ایست و بازرسی توسط مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان راور در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه مقدار ۴۶ کیلو گرم تریاک از دو خودروی عبوری کشف شد و در این رابطه ۳ نفر که یکی از آنها خانم بود دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

دادستان راور با اشاره به وضعیت شهرستان راور و قرار گرفتن این شهرستان در مسیر عبور جاده ترانزیتی جنوب شرق به شمال شرق کشور گفت:متاسفانه سالانه شاهد حمل مواد مخدر از این مسیر هستیم.

قویدل اظهار داشت:تقویت محور های مواصلاتی و خروجی شهرستان خصوصا محور راور مشهد گامی موثر در راستای پیشگیری از ترانزیت و حمل مواد مخدر بشمار می رود.

این مقام قضایی یاد آور شد:برای ریشه کن کردن معضل مواد مخدر در شهرستان راور و جلوگیری از به دام افتادن شهروندان و جوانان،لازم است با مساعدت و همکاری همه جانبه مردم و مسئولین در این راستا برنامه ریزی های لازم صورت پذیرد.

 

انتهای پیام/



دیدگـاه ها

  1. gbhgfc گفت:

    منم اگه جای آقای قویدل بودم و ماهی چندین میلیون تومن حقوق میگرفتم چندتا اتفاق تو زندگیم می افتاد
    ۱٫اعصابم راحت بود وهیچوقت برای ساعتی آرامش اعصاب و رهایی از مشکلات مالی زندگی که الان داغونم کردن و دارن عمرم رو به فنا میکشونن تریاک نمیکشیدم
    ۲٫اگه من مثه قویدل ماهی چندین میلیون حقوقم بود به ولای علی قسم هیچوقت جون و آبرومو بخاطر شرمنده نبودن جلوی زن و بچم به خطر نمینداختم به قرآن نمینداختم به حضرت زهرا نمینداختم منم.دوس دارم یه زندگی متوسطی داشته باشم
    آقایون قویدل ها اولا اینو بدونین حمل ماده مخدری چون تریاک حروم نیست چونکه کشور هم قسمتی از ارز رو از این طریق وارد میکنه و دوما (خیلیا)مثلا قانونا دارن از این طریق نون میخورن
    اگه مشکلات بیکاری و اقتصادی کشور حل بشه حمل مواد مخدر به کمتر از نصف خواهد رسید
    و نکته پایانی:جسارته آقای قویدل ولی چرا سراغ اون کسایی نمیرین که تو همین شهر مشهور به اینکار هستن؟ واقعا چرا از بیخ و بن قطعش نمیکنین ؟
    یا مهدی دلمون رو خون کردن بیا دیگه…

علمی و فن آوری