آمار کنسرت با طعم حسرت و سرخوردگی - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: دوشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ / ساعت ۱۸:۵۱:۴۰
  • شناسه خبر: 22110

کنسرت با طعم حسرت و سرخوردگی

آیا مسئولان راور تدبیری جهت تهیه بلیت چنین مراسمی را برای عامه مردم و بخصوص قشر محروم جامعه که بیشترین مشکلات اجتماعی نیز برای این قشر است اندیشیده اند؟

به گزارش “پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا”،چندی است شاهد برگزاری کنسرت هایی در جهت افزایش روحیه شادابی و نشاط در شهرستان راور هستیم و کسی منکر تاثیرگذار بودن این کنسرت ها در روحیه مردم نیست اما جای تأمل دارد که این کنسرت ها برای چه کسانی برگزار می شود؟همانطوری که همه ما می دانیم منشاء اصلی بیشتر مشکلات اجتماعی شهرستان راور مشکل اقتصادی و در رأس آن بیکاری مردم راور است.

از طرفی با مشاهده وضعیت درآمدی عموم مردم و وجود مشکلات اقتصادی این شهرستان و کاهش قدرت خرید اکثریت مردم آیا مسئولان برگزارکننده تدبیری جهت تهیه بلیت چنین مراسمی را برای عامه مردم و بخصوص قشر محروم جامعه که بیشترین مشکلات اجتماعی نیز برای این قشر است اندیشیده اند؟

آیا این کنسرت ها برای افرادی که توانایی تهیه بلیت این چنین مراسمی را ندارند ایجاد مشکلات روحی و حسرت و سرخوردگی نمی کند؟به نظر مسئولان برگزارکننده،با این کار به نحوی باعث ایجاد اختلاف بین طبقات مختلف جامعه نمی شویم؟

انتهای پیام/

 



دیدگـاه ها

  1. حسام گفت:

    سلام
    ی خواننده ای باشه که در سطح درجه ۱ باشه
    مردم شرکت میکنند در هر صورت

  2. ه رفسنجانی گفت:

    زمان پیش از انقلاب یکی از دلایلی که مردم خون دادن بابتش اختلاف طبقاتی بود و حالا بازهم پاش برسه خون چه قابل !!!…

  3. منطقی گفت:

    سلام.خیلی از مدیر محترم سایت سپاسگذارم که به فکر قشر کم درامد راور هم بود خداییش راست میگی چون همه ادداره ها و کارمنداش با بلیط رایگان یا نصف قیمت باید بیان تماشا ولی کیسکه شغل ازاد داره از کجا با این درامد کم ۲۰هزار تومن پیدا کنه بره تماشا متاسفانه تا کنسرت برگزار کردن هم شده پارتی بازی. ودر کل جانا سخن از زبان ما میگویی.متشکرم مدیر محترم سایت.

  4. حمید رضا گفت:

    چه حرفا کنسرت که قرار نیست همه مردم برن آقا هر کی پول داره بره ببینه.من که ندارم نمیرم دگه چرا حسرت بخورم.

  5. ترنم گفت:

    از شما مدیر سایت ممنونیم واقعاً حرف دل خیلیها رو زدین منم یکی از اون کسایی بودم که با حسرت از جلوی ارشاد رد شدم و خیلی ها هم پشت درهای بسته بودن

  6. راوری گفت:

    دمت گرم گل گفتی!!

  7. حسین گفت:

    متاسفم براتون با این دیدگاهتون اول از اون ک این کار قبل از اینکه ی کار فرهنگی باشه ی کار اقتصادیه چون شما باید بدونین روال کار خواننده وخوانندگی حرفه ایرو دوما اینگه مسولین میان خودشونو میچسبونا ک مادر جهت شادی مردم خواننده میاری دیگه نهایت سواستفادست شماهم یکم فکرتونو بروز کنین زشته خبرنگارین

علمی و فن آوری