آمار بیمارستان تامین اجتماعی راور روی کاغذ مانده است - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: چهارشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ / ساعت ۲۱:۰۷:۰۷
  • شناسه خبر: 22450

بیمارستان تامین اجتماعی راور روی کاغذ مانده است

بیش از یک سال است از سفر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و هیئت همراه به شهرستان راور می گذرد که در آن سفر قول ساخت یک بیمارستان تامین اجتماعی در این شهرستان داده شده است…

به گزارش“پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا”،بیش از یک سال است از سفر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و هیئت همراه به شهرستان راور می گذرد و در آن سفر دکتر سید تقی نوربخش قول ساخت یک بیمارستان تامین اجتماعی در شهرستان راور را داده اند که این مصوبه بعد از گذشت بیش از ۱۵ ماه هنوز روی کاغذ مانده است.

حال آنکه شهرستانی که جزء مناطق محروم کشور است و بیش از ۱۰ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی دارد؛و بیش از ۸۰ درصد این بیمه شدگان از قشر کارگری شهرستان و مشاغل آنان در رتبه مشاغل سخت و زیان آور است؛شایسته نیست این گونه از سوی مسئولان مورد بدقولی و بی مهری قرار گیرند.

کارگرانی که گاهاً برای دریافت خدمات درمانی مورد نیاز خود مجبورند مبلغ زیادی از درآمد ماهانه خود را صرف رفت و آمد به شهرستان های همجوار همچون کرمان و زرند کنند.

امیدواریم با پیگیری سازمان تامین اجتماعی و مسئولان استان و شهرستان و نمایندگان مردم در مجلس این مصوبه از روی کاغذ بیرون بیایید و هر چه زودتر محقق گردد تا گوشه ای از زحمات این قشر زحمت کش جامعه را پاسخگو باشند.

انتهای پیام/



دیدگـاه ها

  1. مهرداد گفت:

    بخدا از این طرح های روی کاغذ مانده در شهرستان راور زیاده.مشکل شهر ما مسئولینشه که پیگیر و دنبال اینجور چیزا نیستن.سفت میز تونو بگیرید.

  2. مقداد گفت:

    ای برادر دلت خوشه چه چیزایی که تو این شهر روی کاغذ نمونده اینم روش خیلی مسئولین دلسوزی داریم

علمی و فن آوری