آمار سایه سنگین بی تدبیری بر سر مجموعه ورزشی شهید آبادیجو+تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ / ساعت ۰۸:۵۹:۲۲
  • شناسه خبر: 22710

سایه سنگین بی تدبیری بر سر مجموعه ورزشی شهید آبادیجو+تصاویر

چمن مصنوعی شهید آبادیجو این روزها چشم انتظار تدبیر مسئولان است تا یکبار دیگر آغوش سبز خود را به روی نوجوانان و جوانان محروم این شهر و دیار باز کند…

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا،چندی پیش در حال گذر از خیابان های شهر راور،صحنه ای عجیب و سوال برانگیز ذهن ما را به خود درگیر کرد آن هم بازی نوجوانان یکی از محله های راور در کوچه ای خاکی و از همه مهمتر در مجاورت یک مجموعه ورزشی زیبا بود.مسئله را از جوانان و نوجوان محل و چند تن از مسئولان جویا شدیم.

DSC00123

با اینکه سه سال است از افتتاح مجموعه ورزشی شهید آبادیجو توسط مسئولان وقت آموزش و پرورش راور می گذرد این مجموعه زیبا و کارآمد که به گفته کارشناسان ساخت آن هزینه چند صد میلیونی در برداشته است چند ماهی است غیر فعال مانده است؛

و به گفته اهالی محل پس از شروع بکار این مجموعه یکی از همسایگان به شدت اظهار نارضایتی کرده و پس از پیگیری های مکرر بالاخره توانسته مسئولان آموزش و پرورش راور را مجاب کند که به تعطیلی این مجموعه تن دهند.

بدیهی است که انجام چنین پروژه هایی بدون ارزیابی و در نظر گرفتن فاکتور های مختلف چیزی جز هدر دادن پول بیت المال نیست.

به هر حال چمن مصنوعی شهید آبادیجو این روزها چشم انتظار تدبیر مسئولان است تا یکبار دیگر آغوش سبز خود را به روی نوجوانان و جوانان محروم این شهر و دیار باز کند و شور،هیجان و زندگی را به آن ها هدیه دهد.

شایان ذکر است مجموعه ورزشی شهید آبادیجو واقع در خیابان گلزار و در مجاورت کوچه های ۱۹ و ۲۱ قرار دارد.

DSC00135 DSC00127 DSC00111 DSC00115 DSC00116 DSC00119 DSC00137 DSC00138

انتهای پیام/



دیدگـاه ها

  1. حسام گفت:

    بله الان ۵ ماهی هستش که تعطیله

  2. حسین گفت:

    ببین خدایش چطور مسئولایی داریم! بخاطر یک نفر این زمین ورزشی رو از فوتبالیستای راور گرفتن!
    اقای کاربخش این کار شما بهترین راه ممکن بود؟؟؟؟

  3. راوری نگران گفت:

    واقعا این اوج بی تدبیریه که یک ارگانی که تمام اهالی ان فرهنگین این راهکار را برای نجات خود از دست یک شاکی که انهم بنظر میرسد مشکلش از سر لجبازی هست انتخاب کرده اند.

  4. مج گفت:

    مسول محترم ایا زمانی ک شروع ب ساخت این مجموعه کردی بیاید اینقد بلند نظر باشی ک کار ب اینجا نکشه یعنی تو این شهر ب این بزرگی جای دیگه ای نبود ک امدی زمین گوشه خونه مردم ساختی ک الان مجبور باشی تعطیلش کنی یا ن شاید این زمینم ب واسطه پارتی بازی اونجا ساختی این همه زمین خالی بابا بفهمین مگه راور چقد بزرگه شما امدین زمین تو اون محله ساختسن ک جوانان اون محله ازش استفاده کنن اگه دورترین جای راورن بخواین بسازین ۵دقیقا طول میکشه تا دسترسی پیذا کنی بهش چرا ما بدون کارشناسی کار میکنیم کی میخواین بفهمین

  5. سعید گفت:

    بله درسته چرامسولین زمان ساخت بفکراین مسله نبودن که بیان درچنین جایی این مجتمع ورزشی رابسازن خودتون باشیدخداییش میتونیدسروصدای بازیکنان راتحمل کنیدمخصوصاهمسایه این مجتمع ورزشی که دوفرزندمعلول داره

  6. علی علی آبادی گفت:

    بسمه تعالی
    با عرض سلام و خداقوت و تشکر از دست اندرکاران سایت کاروانسرا
    پیرو خبر ( سایه سنگین بی تدبیری بر سر مجموعه ورزشی شهید آبادیجو ) لازم دانستم که موارد ذیل را به استحضار برسانم.
    احداث چمن مصنوعی در خیابان گلزار و در محل سابق دبستان شهید بهشتی بنا به دلایل زیر صورت گرفت :
    ۱- در این منطقه از شهر راور هیچ فضای ورزشی مناسبی وجود نداشت .
    ۲- برای تعیین نهایی محل احداث چمن مصنوعی ، جلسه ای در محل مدیریت آموزش و پرورش با حضور معاون وقت فرماندار راور و تعدادی از معتمدین محلی و ورزشکاران محله گلزار تشکیل شد که اهالی ضمن تقاضای احداث چمن مصنوعی در آن منطقه قول مساعد جهت همکاری دادند. که صورتجلسه مربوطه نیز موجود می باشد.
    ۳- چمن مصنوعی یا مجتمع ورزشی شهید آبادیجو در محل سابق دبستان شهید بهشتی ساخته شده است و این محل با توجه به مساحت آن برای احداث واحد آموزشی مناسب نمی باشد ولی با توجه به ابعاد آن برای احداث چمن مصنوعی مناسب تشخیص داده شد .
    با توجه به موارد بالا محل انتخاب و از زمستان سال ۹۰ فعالیت برای احداث چمن مصنوعی آغاز گردید و در شهریور ۹۲ افتتاح گردید بعد از افتتاح چمن مصنوعی ، زمزمه های اعتراض فقط یکی از همسایگان مطرح شد و تقاضاهایی مانند محدود کردن ساعت استفاده از چمن ، مرتفع تر نمودن فنس را داشتند که انجام شد.
    حال این سوال مطرح می شود که آیا چمن مصنوعی یک شبه ساخته شده ، در حالی که از شروع ساخت تا پایان آن نزیک به دو سال طول کشیده است و از همان روزهای اول پلاکاردی نصب شده بود که در این محل زمین ورزشی چمن مصنوعی ساخته می شود و اطلاع رسانی مناسب صورت گرفته بود و در آن ایام هیچ اعتراضی وجود نداشت اگر چه بعدا اعتراض فقط از ناحیه یک خانواده بود.البته هنوز هم پیشنهادی جهت رفع این مشکل وجود دارد.

    با تشکر مجدد / علی علی آبادی

علمی و فن آوری