آمار صدای گرفته مردم «راور» به گوش «ابتکار» می رسد؟/ +تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: یکشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴ / ساعت ۰۹:۵۹:۵۱
  • شناسه خبر: 23206

صدای گرفته مردم «راور» به گوش «ابتکار» می رسد؟/ +تصاویر

خانم ابتکار بهتر نبود بجای اینکه ابتکار به خرج دهید و به دنبال طرح هایی همچون چاپ تصاویر حیوانات بر روی پول ملی کشورمان باشید به فکر چاره و تدبیری درباره ریزگردها باشید؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛اینجا راور است شهرستانی در شمالی ترین نقطه استان کرمان، شهرستانی که روزانه پذیرای میهمانان و زائران زیاد علی ابن موسی الرضا (ع) است. اما روز گذشته یک میهمان ناخوانده باعث رنجش خاطر مردم این دیار شد.

و آن میهمان ریزگرد ها بودند به طوری که در آخرین ساعات روز گذشته و بامداد امروز بر شدت این ریزگردها افزوده شد و به نحوی دیگر چشم، چشم را نمی دید و باعث بروز مشکلات زیادی برای مردم و بخصوص بیماران تنفسی این دیار شد.

درست است شهرستان ما فرودگاه ندارد که پروازهایش لغو شد؛ درست است دستگاه نمایشگر آلایندهای هوا ندارد که وضعیت هشدار را نشان دهد؛ ولی مردان و زنان و بزرگانی دارد که در خاطرشان پیش آمدن چنین مشکلی را به یاد نمی آورند و این میهمان چندی است گریبانگیر شهرستان کاروانسرهای ایران شده است.

خانم ابتکار و مسئولان محیط زیست کشور آیا صدای ما به گوش شما می رسد؟

ما راوری ها خواستیم بگوییم درست است که جولانگاه این ریزگردها غرب کشور است ولی بنظر می رسد همچون یک بیماری مسری دارد تمام کشور را فرا می گیرد.پس کی می خواهید چاره ای بیندیشید؟

هر بار با ورود این ریزگرد ها خبرهایی مبنی بر برگزاری جلساتی در اینباره از سوی شما مخابره می شود اما دریغ از یک راه و چاره؛ به قولی همیشه وعده های سر خرمن می دهید!

خانم ابتکار بهتر نبود بجای اینکه ابتکار به خرج دهید و به دنبال طرح هایی همچون چاپ تصاویر حیوانات بر روی پول ملی کشورمان باشید به فکر چاره و تدبیری درباره ریزگردها باشید؟

درست است در ایجاد و حضور این میهمان ناخوانده دولت های گذشته نیز کم کاری کرده اند ولی به نظرتان بهتر نیست بجای اینکه به دنبال مقصر باشید به دنبال راه حلی برای خلاصی از این ریزگرد هایی که نفس مردم ایران را بریده است باشید؟ تا ما نیز شاهد یک حرکت مثبتی در این باره از شما باشیم.

IMG_1722 IMG_1730 IMG_1737 IMG_1747 IMG_1769 IMG_1772 IMG_1780 IMG_1781 IMG_1787 IMG_1789 IMG_1793 IMG_1799

انتهای پیام/



دیدگـاه ها

  1. حسام گفت:

    کدوم صدا؟ ی جوری میگید انگار راور همیشه اینطوری میشه
    بیچاره اهوازی ها

  2. ابتکاری در کار نیست…اگر بود ابتکاری به خرج می داد

  3. حسین گفت:

    سلام دوست کاروانسرایی عزیز بهتره قبل اینکه مطلب بذاری در موردش تحقیق کنی این ریز گردها منشا خارج از کشور داشتن و تو چند استان کشور پراکنده بودن حالا ب نظر شما دوست گل ابتکار چیکار میتونه بکنه میخواد ی چادر برداره بره جلو ریز گردارو بگیره دوم این ک ریز گرد تو اهواز بود بله دیگه کشور ما تو بحران کم ابیه ما کشور نیمه خشکیم و تقریبا داریم خشک میشیم و این گرد خاک از خشکی تالاب ها و رودخانه های مایه ک رسوباتشون ب هوا میره پس انصاف منطق داشته باشیم همانطور پروفسورر کندوانی با لهنی تند گفتند اقا کار از کار گذشته بله ما نباید اینقد درایت داشته باشیم ک بفمیم چند سال دیگه کارمون ب اینجا میکشه اینقدی ب فک مسکن مردم بودیم ایا بفکر اسایش روانی جسمیشون بودیم بله دیگه الان شده بحران جلوشو نیمیتونیم بگیریم یا اگه بخواسم بگیریم با هزینه های سر سام اور و وقت بسیار پس تو دوست عزیز منطق داشته باش خبرنگاری پیش خودت بالا پایین کن و تحقیق کن وبعد مطلب بذار انتقاد کن عزیزانی الان دارن از ابتکار انتقاد میکنن و همشون شدن ی کارشناس قبلا کجا بودن نظرات کارشناسیشونو بدن کارمون ب اینجا نکشه

  4. علیرضا گفت:

    نه بابا صدای ما به گوش که میرسه!؟به گوش مسئولای خودمون نمیرسه چه برسه به ابتکار خانم!؟
    نظرات را خواندم اگه دقت کنی کاروانسرا نوشته که جولانگاه این ریزگردها غرب کشور است نگفته است منشائ آنها غرب کشور است از طرفی همه عالم میدانند منشا این ریز گردها کشورهای همسایه بخصوص عراق است و من کامل متن خبرشو خوندم که نوشته تمام دولت های گذشته نیز مقصر بوده اند بنظرت حسین شما یکطرفه به قاضی نرفتی؟که بنظرم یا شما ذینفع هستی یا مجموعه محیط زیستی یا شایدم یک طرفدار جناح سیاسی آنهم از نوع افراطیش.

  5. حسین گفت:

    دوست گلم علیرضا من اگه طرفدار ی حزب بود دستم ب جایی بند بود از سر بیکاری حیرون باشم دوم شما الان ب عنوان ی کارشناس بنظرتون چیکار میشه کرد دوست گل ۱کیلومتر ۲کیلومتر نیست چند کیلومتره بشین فک کن و میخواد ما برداریم مالچ ببریم بپاشیم تو کشور همسایه ن کوته نظر نباش دوست گلم ما تو بحران کم ابی بودیم برو تحقیق کن ببین چقد از ابو تو صنعت هدر دادیم ببین تو همین بحث حمایت از کشاوزامون چقد چاه غیر مجاز حفر شد اینارو ببین بله الان شدیم این .این ک میگید عکس حیواناتو بزنه رو پول ملیمون این خیلی چیز خوبیه شما بنظر من بیشتر ب طرفدار ی حزب میخورین تا من ما چقد از محیط زیستمون از بابت بی اطلاعی سر بی فرهنگی منقرض کردیم چند درصد از چوپانان ما میدونن پوزپلنگ اصلا ب انسان حمله نمیکنه چقد جون این حیواناتو گرفتیم پول تنها چیزی ک دست من فقیر و اون پولداره و نماد رو پول هر مملکت پیام رسانه اگه عکس یوز اسایی بیاد رو پولمون بنظر من نتیجشو چند سال دیگه هم شما هم همه میبینن

علمی و فن آوری