آمار ارمغان ویژه اداره برق راور برای روزه داران و شب زنده داران احیای 21 ماه رمضان!! - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: چهارشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۴ / ساعت ۲۳:۴۹:۲۵
  • شناسه خبر: 23870

ارمغان ویژه اداره برق راور برای روزه داران و شب زنده داران احیای ۲۱ ماه رمضان!!

با توجه به اینکه وزیر نیرو در چند روز گذشته اعلام کرد «امسال خاموشی نداریم و با صرفه جویی و مدیریت مصرف، جیره بندی نخواهیم داشت»، جای سوال است به چه دلیلی اداره برق راور در این امر پیشقدم شده است و اقدام به قطع برق می نماید!؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛با توجه به اینکه شب گذشته دومین شب از شب های پرفضیلت قدر بود و به طبع آن اکثریت مردم به شب زنده داری در این شب پرداخته و قصد داشتند بعد از نماز صبح چند ساعتی را به استراحت بپردازند دچار کم لطفی از طرف اداره برق راور شدند و این اداره اقدام به قطعی چند ساعته برق کرد.

حال آنکه در چند روز گذشته شاهد گرمای شدیدی در شهرستان راور و بوجود آمدن شرایط سختی برای عموم مردم و بخصوص روزه داران بودیم این اقدام اداره برق موجب نارضایتی تعداد زیادی از همشهریان شد.

در ادامه خبرنگار ما علت این مشکل را از اتفاقات برق شهرستان جویا شد که متاسفانه با جواب کلیشه ای و همیشگی “وجود مشکلی فنی در شبکه” مواجه شد.

البته ناگفته نماند خاموشی های تابستانه در راور سابقه دار است و حتی شهروندان نسبت به قطعی برق در چند روز گذشته نیز معترض بودند.

از طرفی وزیر نیرو در چند روز گذشته اعلام کرد”امسال خاموشی نداریم و با صرفه جویی و مدیریت مصرف، جیره بندی نخواهیم داشت”.اما جای سوال است به چه دلیلی اداره برق شهرستان راور در این امر پیشقدم شده است و اقدام به قطع برق می نماید!؟

حال آنکه اداره برق راور زودتر از کل کشور در این امر پیشقدم شده است بهتر نبود با کمی تدبیر و بررسی اینکه شب زنده داران و روزه داران در حال استراحت و استفاده از وسایل سرمایشی هستند این قطعی برق را به ساعات دیگر و یا روزهای دیگر موکول کنند.

انتهای پیام/



دیدگـاه ها

  1. منم یه معترض گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    ممنون که پیگیر مشکلات مردم هستید.راور خدایش تو خیلی از موارد حتی از قوانین و قانونای که هنوز تصویب نشدن نیز جلوتر عمل میکنه و این ضعف مدیریتیشه.در ضمن دررابطه با جواب اداره برق این جمله کلیشه ای را خوب امدید.

  2. ali گفت:

    تقریبا ۴۵ دقیقه برق قطع شد شما نوشتین چند ساعت…. خیلی یک طرفه قضاوت کردین!!!!!!!!!!

  3. ali گفت:

    ضمنا از نزدیکان سوال شد که یک اتفاق ناخواسته بوده که در کل کشور ممکنه رخ بده نه از قبل برنامه ریزی شده. به امید اون روزی که پیشرفت در صنعت برق کشور باشه که کل سیمهای هوایی تبدیل به کابل های زمینی بشن تا این گونه حوادث نباشه.

  4. hasan گفت:

    با سلام:
    واقعاًبرای شخصی که خاموشی۴۵دقیقه ای راچند ساعته می نویسد متاسفم

  5. راوری گفت:

    با سلام
    حتما مسئولین ادارهبرق راور می خوان ترفیع درجه بگیرند!!!

علمی و فن آوری