آمار جلیلی در دیدار با احمد جبرئیل: بیداری اسلامی نشان داد سرنوشت رژیم صهیونیستی در دست ملتهای منطقه است » - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۱ / ساعت ۰۷:۱۱:۰۴
  • شناسه خبر: 266

جلیلی در دیدار با احمد جبرئیل: بیداری اسلامی نشان داد سرنوشت رژیم صهیونیستی در دست ملتهای منطقه است »

    احمد جبرئیل دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین صبح امروز با سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورایعالی امنیت ملی دیدار و گفت و گو کرد. در این دیدار دبیر شورایعالی امنیت ملی با اشاره به تحولات منطقه، بیداری اسلامی را فرصتی برای محور مقاومت و ایستادگی در مقابل رژیم صهیونیستی […]

 

 

احمد جبرئیل دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین صبح امروز با سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورایعالی امنیت ملی دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار دبیر شورایعالی امنیت ملی با اشاره به تحولات منطقه، بیداری اسلامی را فرصتی برای محور مقاومت و ایستادگی در مقابل رژیم صهیونیستی دانست و افزود: با وقوع خیزشهای مردمی در منطقه و سقوط پی در پی رژیمهای دیکتاتوری بهویژه سقوط مبارک در مصر، رژیم صهیونیستی در ضعیفترین وضعیت خویش قرار گرفته است.

سعید جلیلی با اشاره به حمایتهای مستمر سیاسی و رسانهای و نیز کمکهای گسترده اقتصادی و نظامی برخی قدرتها از رژیم صهیونیستی، تصریح کرد بیداری اسلامی نشان داد که سرنوشت رژیم صهیونیستی در دست ملتهای منطقه است.

نماینده مقام معظم رهبری در شورایعالی امنیت ملی با اشاره به این که حامیان دیروز رژیم صهیونیستی در جنگهای ۳۳ روزه و ۲۲ روزه، امروز نیز علیه نمادها و روندهای مقاومت جبههگیری کرده و ظرفیتها و امکاناتی را که باید علیه رژیم صهیونیستی به کار گرفته شود در مسیر تأمین خواستههای امریکا و رژیم اشغالگر قدس هزینه میکنند، تأکید کرد: هرچند دشمنان و مخالفان محور مقاومت تمام تلاش خود را برای نجات رژیم صهیونیستی از این ضعف راهبردی بسیج کردهاند، اما قطعاً آنها در این مسیر موفق نخواهند شد.

در این دیدار احمد جبرئیل دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین هم با اشاره به نگرانی رژیم صهیونیستی از تجمیع ظرفیتهای جهان اسلام گفت: فشارهای برخی قدرتها علیه جمهوری اسلامی ایران نشاندهنده آن است که تحولات منطقه و گسترش دامنه بیداری اسلامی توانمندیهای جمهوری اسلامی ایران علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی را افزایش داده است.

دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین با اشاره به کمکهای مادی و معنوی جمهوری اسلامی ایران به جریان مقاومت فلسطین تصریح کرد ایران امید استراتژیک ملت فلسطین است.



علمی و فن آوری