آمار استان کرمان به قطب فولاد کشور تبدیل می‌شود - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ / ساعت ۱۴:۲۷:۲۳
  • شناسه خبر: 27220

استان کرمان به قطب فولاد کشور تبدیل می‌شود

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ضمن ارزیابی مثبت اقتصاد کشور خاطرنشان کرد: علی‌رغم همه تحریم‌ها استان کرمان در چند سال آینده به قطب فولاد کشور تبدیل می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم کرمان و راور، محمدرضا پورابراهیمی در دیدار با مردم روستای قائم آباد از توابع بخش مرکزی استان کرمان اظهار داشت: اساس حرکت انقلاب اسلامی، رویکرد تعامل بین مسئولان و مردم است که اگر اراده مردم بر حمایت از انقلاب اسلامی نبود کودتاهای مختلف اوایل انقلاب، نظام جمهوری اسلامی را از بین می‌برد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس بیان کرد: حمایت از نظام جمهوری اسلامی نشان‌دهنده نگاه مردمی به انقلاب اسلامی است و امروز مسئولان از همین توده‌های مردم هستند و خدمت‌گذاری  به مردم را وظیفه خود می‌دانند و لذا تلاش  همه مسئولان استان و نماینده‌ها این است که در راستای خدمت‌گذاری به مردم قدم بگذارند.

عضو شورای اقتصاد کشور تصریح کرد: امروز تمام تلاش دشمن در مقابله با جمهوری اسلامی از محور مسائل اقتصادی است و دلیل ورود به بحث مذاکرات هسته‌ای، موضوع تحریم‌های اقتصادی بود و تمام تلاش دشمن در این عرصه متمرکز شده که جمهوری اسلامی را از مسیر پیشرفت، توسعه و آبادانی بازدارد و معیشت، فقر و بیکاری مردم را با مشکل مواجه سازد که البته دشمن در این مسیر هم به بن بست رسیده است.

وی با اشاره به موضوع بحران کم‌آبی و خشکسالی‌های اخیر عنوان کرد: بیلان منفی سالانه و کاهش سطح آب‌های زیر زمینی و حفر چاه‌های غیر مجاز بحران جدی کم‌آبی را ایجاد کرده است که اگر به همین شکل ادامه یابد؛ شاهد کوچ مردم از استان کرمان به استان‌های دیگر می‌شویم و این یک هشدار جدی است.

پورابرهیمی افزود: با اقدامات و پیگیری‌های انجام شده در حوزه بخش کشاورزی و آب شرب اعتبارات خوبی به بخش کشاورزی اختصاص یافته است و همچنین با انتقال آب شرب از بهشت آباد و صفا رود که طی دو سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید، تا حدود قابل توجهی از بحران ایجاد شده در بحث کم‌آبی کم می‌کند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن ارزیابی مثبت اقتصاد کشور خاطرنشان کرد: علی‌رغم همه تحریم‌ها استان کرمان در یکی دو سال آینده به قطب فولاد کشور تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری