آمار کشف بیش از 228 کيلوگرم ترياک در عمليات مشترک پليس كرمان و راور - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: چهارشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۴ / ساعت ۱۳:۲۸:۵۲
  • شناسه خبر: 29184

کشف بیش از ۲۲۸ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس کرمان و راور

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: پلیس مواد مخدر استان در عملیات مشترک با یگان تکاوری ۱۱۳ راور طی انجام کار اطلاعاتی از انتقال محموله مواد مخدر به استان جلوگیری کردند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا به نقل پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ رضا بنی اسدی گفت: پلیس مواد مخدر استان در عملیات مشترک با یگان تکاوری ۱۱۳ راور طی انجام کار اطلاعاتی از انتقال محموله مواد مخدر به استان با خبر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: ماموران با انجام ایست بازرسی در مسیر تردد قاچاقچیان به یک دستگاه خودروی پیکان وانت مشکوک شده و در بازرسی از آن ۲۲۸ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک را که به طرز ماهرانه ای در زیر اطاق عقب جاساز شده بود کشف کردند.

وی با اعلام خبر دستگیری یک قاچاقچی در این عملیات، تصریح کرد: متهم به همراه خودرو توقیفی و مواد کشف شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح تحویل داده شد.

بنی اسدی گفت: در عملیاتی دیگر نیز مأموران پاسگاه انتظامی دلفارد شهرستان جیرفت حین کنترل خودروهای عبوری در محور دلفارد- کرمان به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی گفت:ماموران پس از بازرسی از خودرو ،۱۶۶ کیلو و ۷۵۵ گرم تریاک را کشف کردند.

سرهنگ بنی اسدی افزود: در این رابطه دو قاچاقچی دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان از شهروندان درخواست کرد تا هر گونه اخبار مربوط به قاچاق، توزیع و مصرف مواد مخدر را از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند تا از تبعات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی مواد افیونی در جامعه جلوگیری شود.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری