آمار فعالیت های اقتصادی محکوم فتنه ای که هیچ وقت شفاف نشد+اسناد - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: یکشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۴ / ساعت ۱۳:۰۰:۳۵
  • شناسه خبر: 29443

فعالیت های اقتصادی محکوم فتنه ای که هیچ وقت شفاف نشد+اسناد

این صرافی در سال ۹۳ در بهبوحه مذاکرات و افزایش ناگهانی قیمت ارز در کشور مجوز فعالیت گرفته است. …

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا به نقل از بوتیا سید حسین مرعشی از محکومان فتنه ی ۸۸ ، که با روی کار آمدن دولت حسن روحانی جان دوباره ای گرفته و حضور خود را در عرصه های سیاسی و اقتصادی به صورت پررنگ به عرصه ی نمایش می گذارد.

یکی از فعالیت های مهم اقتصادی وی که هیچگاه شفاف سازی نشده و احتمالا نخواهد هم شد ؛ موسسه ی مولی الموحدین و شرکت های وابسته به آن است که داستان این موسسه ی خود مثنوی هفتاد من است. اما بعد از انتشار خبر صرافی غیر مجاز حسن فریدون برادر رئیس جمهور و دستیار ویژه ی وی در رسانه ها، امروز به مطلب جالبی برخوردیم، صرافی اچ ام HM متعلق به سید حسین مرعشی.

مرعشی صرافی

در کارنامه ی اقتصادی حسین مرعشی به سبک کارگزاران تنها جای همین صرافی خالی بود که گویا او خود به فکر بوده و یکی از بزرگترین صرافی های تهران به نام او در حال فعالیت است. این صرافی در سال ۹۳ در بهبوحه مذاکرات و افزایش ناگهانی قیمت ارز در کشور مجوز فعالیت گرفته است ( لینک ثبت شرکت در روزنامه ی رسمی).

02

ساده ترین و نخستین فکری که به ذهن ها می رسد ، سود بالای این آقایان از تغییرات ارز و دلار است، تغییراتی که کسی ندانست از کجا آب خورد؛ اما همه می دانند که سودش را چه کسانی خوردند.

چه کسانی از افزایش قیمت ها در کشور و رکود و افزایش تورم استفاده کردند و به هر قیمتی شرایط معیشتی و زندگی مردم عادی را با سختی های فراوانی مواجه کردند.

خوب مسلم است چنین افرادی از برقراری رابطه با آمریکا و دیگر کشورهای غربی و رفت و آمدهای فراوان با آنان سود خواهند برد و صرافی های خود را روز به روز پر رونق تر خواهند دید….

اما برایشان مهم نیست که این رونق آنان به چه قیمتی تمام شده و ملت ایران چه خواهد کشید. باید این گونه افراد سنگ دولت های وابسته به کدخدا را به سینه بزنند و برای پیروی اصلاح طلبان در انتخابات مجلس تلاش کنند و هر روز سخنرانی داشته باشند. مرعشی صرافی تهران



علمی و فن آوری