آمار فتنه گران جایی در کرمان ندارند - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: یکشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۴ / ساعت ۱۳:۰۶:۰۱
  • شناسه خبر: 29449

فتنه گران جایی در کرمان ندارند

این حرکت با اعتراض مردم مواجه می شود ولی با حمایت عده ای که همچنان طلبکار مردم هستند بر روی منبر می رود اما چیزی جز شعارهای کوبنده نصیبش نمی شود. …

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا به نقل از آرمان کرمان، چند روز قبل یکی از مدیران کرمانی برکنار شد. فرقی نمی کند دلیل رفتنش دروغ گفتن ( یا به قول سایت استانداری عدم صداقت) به مافوق و مادون و مردم باشد یا دیدار با کسی که از دروغ بزرگ سال ۸۸ حمایت کرد. فتنه ای که خسارت ۳۲۴هزار میلیاردی تومانی را به کشور تحمیل کرد و از آن مهمتر چراغ سبزی بود به آمریکا برای اجرای تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران.

پس از برکناری این مدیر پیامی در شبکه های اجتماعی دیدم به این مضمون که فلانی اگر به شهر خودت برگشتی بگو که مردم کرمان از فتنه بیزارند و حاضر نیستند از این خط قرمز عبور کنند.

ولی انگار خود این آقای مدیر هنوز به این باور نرسیده است که فتنه و فتنه گران جایی در این دیار ندارند چرا که چند روز پیش به یکی از شهرهای دیار کریمان می رود و تلاش می کند سخنرانی کند.

این حرکت با اعتراض مردم مواجه می شود ولی با حمایت عده ای که همچنان طلبکار مردم هستند بر روی منبر می رود اما چیزی جز شعارهای کوبنده نصیبش نمی شود.

نکته دیگر آن که یکی از متهمین فتنه در همین ایام رفت آمدهایی به یکی از مکان های منتسب به جریان منحرف سیدصادق شیرازی داشته است و با استقبال این طیف مواجه شده است.

به هر حال امیدواریم این فتنه گران نگاهی به گذشته خسارات بار خود برای مردم کنند و به جریان انقلاب برگردند.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری