آمار آسفالت معابر شهر راور آغاز شد/اسامی محله های در دستور کار آسفالت اعلام شد+تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: سه شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۴ / ساعت ۱۲:۲۵:۵۸
  • شناسه خبر: 29545

آسفالت معابر شهر راور آغاز شد/اسامی محله های در دستور کار آسفالت اعلام شد+تصاویر

مسئول واحد فنی شهرداری راور گفت: برنامه ریزی شده از هر محله و منطقه شهر راور چندین کوچه اصلی آن آسفالت گردد و از آسفالت راه شهرآباد و عزیزآباد و منطقه آبکوهی و خیرآباد و خیابان گلنار تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛علی ارکیان از آغاز آسفالت معابر شهر راور خبر داد و گفت: علی رغم مشکلات مالی با همت و تلاش پرسنل شهرداری در سال جاری علاوه بر اجرای پروژه های عمرانی نظیر ساخت دو محور گردشگری «پنج ستاره پنج آسمان» و «باغ آسمون» در منطقه آبکوهی و بهسازی و جدول گذاری و زیرسازی معابر و نیز ساخت پارک های دو قلو ورودی شهر از طرف مشهد و ایجاد چند نقطه زیباسازی در ورودی شهر از طرف کرمان جنب CNG و … که در حال انجام است،آسفالت معابر و کوچه ها نیز آغاز شده و تلاش شهرداری بر آن است تا پایان سال جاری بخشی از کوچه ها و معابر را آسفالت نماید.

مسئول واحد فنی شهرداری راور بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۶۰ هزار مترمربع از معابر و کوچه های شهرداری آسفالت گردیده و پیش بینی می شود تا پایان سال ۵۰ هزار متر دیگر نیز زیرسازی و آسفالت گردد.

وی تصریح کرد: برنامه ریزی شده از هر محله و منطقه چندین کوچه اصلی آن آسفالت گردد و از آسفالت راه شهرآباد و عزیزآباد و منطقه آبکوهی و خیرآباد و خیابان گلنار تا پایان امسال خبر داد.

ارکیان ضمن اشاره به حجم زیاد معابری که در دستور کار آسفالت قرار دارند و کمبود ماشین آلات خواستار همکاری،مشارکت و صبوری مردم در این زمینه شد.

IMG_0684 IMG_9004 IMG_0680 IMG_0750 IMG_0864

انتهای پیام/



دیدگـاه ها

  1. morteza گفت:

    خدا کنه ما که ندیدیم ولی میگن کارش خیلی درسته

  2. جوان بیکار گفت:

    چه خبر شده دارن آسفالت میکنن؟

    چی؟ بله! ببخشید.

    از اتاق فرمان اشاره میکنن نزدیک انتخاباته!:|

علمی و فن آوری