آمار سرپرست جدید اداره راه و شهرسازی راور معرفی شد +تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: چهارشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴ / ساعت ۱۰:۳۷:۰۷
  • شناسه خبر: 29611

سرپرست جدید اداره راه و شهرسازی راور معرفی شد +تصاویر

جلسه تودیع و معارفه مسئول اداره راه و شهرسازی شهرستان راور با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان و تعدادی از اعضای شورای ترافیک شهرستان در محل فرمانداری راور برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ جلسه تودیع و معارفه مسئول اداره راه و شهرسازی شهرستان راور با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان و تعدادی از اعضای شورای ترافیک شهرستان در محل فرمانداری راور برگزار شد.

در این مراسم سیدحسن میرصادقی ضمن تقدیر از زحمات مسئول سابق اداره راه و شهرسازی راور به مشکلات جاده ای حوزه شهرستان اشاره کرد و خواستار توجه و تامین اعتبار لازم برای تکمیل محور های مهم مواصلاتی شهرستان راور از جمله محور ترانزیتی راور _ دیهوک و جاده مواصلاتی راور _بهاباد شد.

فرماندار راور در ادامه همچنین خواستار پیگیری مشکلات کمربندی در شهرک آبکوهی و اصلاح این محور که باعث بروز حوادث گوناگونی در این مسیر می شود و پیگیری آسفالت جاده های روستایی و همچنین تکمیل محورهای روستایی بخش کوهساران شد.

در ادامه خداداد مقبلی بیان کرد: با پیگیری و واریز اعتبار جدید مشکلات پیمانکاران محور راور_دیهوک تا پایان سال برطرف میکنیم تا بتوانیم جاده سازی را دوباره در شهرستان راور احیا کنیم

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان با بیان اینکه بدلیل کمبود اعتبار نتوانستیم پروژه ها را بخوبی به اتمام برسانیم، تصریح کرد: اگر جاده خوب و مناسبی را ایجاد کنیم باعث رفع مشکلات مردم و حفظ جان آنان خواهد شد و تصادفات هم در این زمینه کمتر خواهد شد.

وی افزود: با توجه به قیر موجود در کشور و اعتبار ملی در این زمینه، شهرداری ها، دهیاری ها و پیمانکارانی که توان کار آسفالت چه در حوزه جاده ای و چه در حوزه معابر شهری و روستایی داشته باشند می توانند به اداره کل راه و شهرسازی استان مراجعه کنند تا بر اساس دستور العمل صادره از وزارت راه و شهرسازی مقدار قیر درخواستی به آنان واگذار شود.

در انتهای این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سید سالار سمیعی مسئول سابق، محمد امین محمودی به عنوان سرپرست جدید اداره راه و شهرسازی شهرستان راور معرفی شد.

dsc00408 dsc00422

انتهای پیام/



دیدگـاه ها

  1. محمد گفت:

    در زمان آقای سمیعی یک بار به محل کار ایشان ودفتر شان رفتم و با کمال تعجب دیدم که آقای سمیعی بر روی صندلی مخصوص ریاست ننشسته و روی یک صندلی معمولی نشسته اند اول فک کردم که یکی از کارمندان ایشان هستند ولی بعد فهمیدم که خودشان هستند مرد شریف و با احترام خوبی بودند انشاا… هر کجا که هستند موفق و پیروز باشند.

  2. اسماعیل گفت:

    آقای محمودی واقعا تبریک .ان شااله همیشه موفق باشید. بعنوان راوری ما افتخار می کنیم.

علمی و فن آوری