آمار نوش دارو بعد از مرگ سهراب/ اقدام سریع شهرداری راور پس از برخورد پراید با جدول های جداکننده خیابان+تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: پنج شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۴ / ساعت ۱۱:۱۰:۵۶
  • شناسه خبر: 29702

نوش دارو بعد از مرگ سهراب/ اقدام سریع شهرداری راور پس از برخورد پراید با جدول های جداکننده خیابان+تصاویر

حتماً باید حادثه یا اتفاقی رخ دهد و فردی یا گروهی دچار خسارت شوند تا مسئولان به فکر بیفتند و اقدامی کنند!؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ حتماً باید حادثه یا اتفاقی رخ دهد و فردی یا گروهی دچار خسارت شوند تا مسئولان به فکر بیفتند و اقدامی کنند!؟

در چند شب گذشته شاهد حادثه برخورد یک دستگاه پراید با جدول های جداکننده دو لاین خیابان روبروی پارک شهید رشیدی راور بودیم اتفاقی که بخاطر نبود علائم و تابلوهای هشدار دهنده رخ داد؛ حادثه ای که فقط خسارت مالی داشت قطعاً در بدترین شرایط می توانست منجر به تلفات جانی جبران ناپذیری نیز شود.

حادثه ای که باعث شد شهرداری راور صبح روز بعد سریعاً به فکر افتاد و به نصب تابلوهای هشدار دهنده اقدام و بسنده کند!

اما آنچه که حائز اهمیت است این است که از این مدل نقاط حادثه خیز در شهر راور کم نیست و بهتر است مسئولان و نهاد ها رویه «نوش دارو بعد از مرگ سهراب» را کنار گذاشته و قبل از وقوع و بروز چنین حوادثی تدابیری اساسی بیندیشند!

برای مثال در همین محل حادثه که یک سه راه پرتردد است هنوز همین جدول های جداکننده دو لاین خیابان کم عرض امام رضا(ع) می تواند زمینه ساز حوادث دیگری باشد و چرا شهرداری برای جداسازی دو لاین این خیابان از این موانع حادثه آفرین استفاده می کند؟ آیا خط کشی های ترافیکی و علائم مخصوص جداسازی لاین خیابان گزینه بهتری برای این سر راه حادثه خیز و پرتردد نیست!؟

5623 562 5624

انتهای پیام/



دیدگـاه ها

  1. حسام گفت:

    همیشه همینطور بوده تا یکی یه جا زخمی و کشته نشه مسیولین فکری به حالش بر نمیدارند.
    خواب همچنان ادامه دارد.

علمی و فن آوری