آمار وقتی که سرمایه ملی این چنین بر باد می رود/سالن ورزشی مهر راور در اوج بی توجهی +تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴ / ساعت ۱۲:۵۷:۰۲
  • شناسه خبر: 29924

وقتی که سرمایه ملی این چنین بر باد می رود/سالن ورزشی مهر راور در اوج بی توجهی +تصاویر

تصاویر تاسف باری از وضعیت نابسامان و تخریب تدریجی سالن ورزشی مهر راور را مشاهده کنید، باشد کسانی که دم از جلوگیری از اسراف بیت المال می زنند لحظه ای تامل کنند!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ شاید بیش از یکسال است که یکی از سرمایه های ورزش راور مستهلک و بدون استفاده شده است؛ سالن ورزشی که بعد از گذشت هفت سال از افتتاحش با بی توجهی کامل مسئولان و حامیان ورزش راور مواجه شده است؛ جایی که می بایست مکان ورزش و ایجاد کننده شور و نشاط و سرگرمی اقشار مختلف جامعه راور که به شدت نیز نیازمند این قبیل اماکن هستند، باشد؛ به مخروبه و جولانگاهی برای معتادان و اوباش تبدیل شده است.

با بررسی های بعمل آمده و آنچه که از روحیه دوستدار ورزش بودن مردم و بخصوص جوانان این دیار برمی آید قطعاً دلیل این بی توجهی عدم میل و رغبت ورزش دوستان به این سالن ورزشی نیست چرا که در گذشته بطور مستمر از آن استفاده می شده و پر بودن وقت های این سالن نشان دهنده فعال و پویا بودن آن بوده است.

اما اکنون که نگاهی به این سالن می اندازیم متوجه می شویم امکانات لازمی که در گذشته در آن وجود داشته از قبیل روشنایی کامل، تجهیزات گرمایشی و سرمایشی، امکانات پایه ورزشی مثل تور و … و مدیریت اصولی و صحیحی که هم ایجاد کننده نظم و حافظ تجهیزات کار شده در این سالن باشد، دیگر وجود ندارد؛ همه اینها مهمترین دلایل تعطیلی و تخریب تدریجی این سالن می باشد هر چند که امیدواریم مسائل سیاسی(بی توجهی به طرح های دولت گذشته در دولت جدید) در کار نباشد!

در ادامه تصاویر تاسف باری از وضعیت نابسامان و تخریب تدریجی این سرمایه ارزشمند و ملی را مشاهده کنید، باشد کسانی که دم از جلوگیری از اسراف بیت المال می زنند لحظه ای تامل کنند!

DSC00352 DSC00340DSC00344

نشت لوله و جاری شدن آب در فضای رختکن سالن و نشست و تخریب تدریجی دیوارها DSC00351 DSC00349 DSC00337

راه ورود معتادان به سالن و به سرقت رفتن اموال موجود در آن DSC00346 DSC00347

انتهای پیام/

 



علمی و فن آوری