آمار در سه ماه اخیر 10 نفر بر اثر تصادف در محورهای مواصلاتی شهرستان راور جان باختند - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: سه شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۴ / ساعت ۱۲:۵۰:۳۴
  • شناسه خبر: 30016

در سه ماه اخیر ۱۰ نفر بر اثر تصادف در محورهای مواصلاتی شهرستان راور جان باختند

فرمانده انتظامی شهرستان راور گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و آغاز بارندگی ها رانندگان باید پیش از آغاز سفر از سالم بودن خودروی خود اطمینان حاصل کرده و با تجهیزات لازم در جاده ها حضور پیدا کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ سرهنگ پاسدار هادی میرزایی صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به کشته شدن ۱۰ نفر طی ۳ ماهه اخیر در راه های مواصلاتی شهرستان راور، تصریح کرد: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی مهم ترین عامل در جلوگیری از بروز تصادفات و عواقب ناگوار ناشی از آن است.

فرمانده انتظامی شهرستان راور بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و آغاز بارندگی ها رانندگان باید پیش از آغاز سفر از سالم بودن خودروی خود اطمینان حاصل کرده و با تجهیزات لازم در جاده ها حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه رانندگان باید نسبت به حفظ جان سرنشینان احساس مسئولیت داشته باشند و از شتابزدگی در هنگام رانندگی خودداری کنند، اظهار کرد: توجه نداشتن به جلو، عدم رعایت فاصله استاندارد با خودروی جلویی، خواب آلودگی، مکالمه با تلفن همراه، خوردن و آشامیدن، مهم ترین عوامل بروز تصادفات هستند.

سرهنگ میرزایی با بیان اینکه رعایت قوانین یکی از شاخص های توسعه یافتگی و نشان دهنده فرهنگ افراد جامعه است، از رانندگان خواست در هنگام رانندگی ضمن رعایت احتیاط، نسبت به رانندگان دیگر گذشت داشته باشند.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری