آمار کارنامه درخشان نمایندگان کرمان در مجلس شورای اسلامی - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴ / ساعت ۱۸:۲۲:۰۰
  • شناسه خبر: 30270

کارنامه درخشان نمایندگان کرمان در مجلس شورای اسلامی

آیت‌الله سید یحیی جعفری ۱۷ آبانماه در دیدار با با مجمع نمایندگان استان کرمان، کارنامه نمایندگان مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی را درخشان دانست و گفت: شما از نخبگان جامعه هستید و بیشترین و بالاترین نقش را برای حفظ و پیشبرد اهداف عالیه نظام دارید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان درباره حضور افاغنه در استان کرمان گفت: بارها درباره حضور افاغنه و بحران آب به مسئولان وقت هشدار داده بودم زیرا بنده با حضور افاغنه چه با مجوز و چه بدون مجوز در استان و کشور مخالفم و معتقدم اتباع بیگانه جامعه ما را به خطر می‌اندازند اما چرا تصمیمی در این رابطه گرفته نشده است را نمی‌دانم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا به نقل از ایسنا؛ آیت‌الله سید یحیی جعفری ۱۷ آبانماه در دیدار با با مجمع نمایندگان استان کرمان ضمن تسلیت شهادت امام زین العابدین(ع) گفت: امام زین العابدین (ع) فرمودند «مردم؛ فکر کنید، اندیشه نمایید که خداوند شما را به چه سبب خلق کرده است، خداوند بیهوده انسان را نیافرید و هدف از خلقتش رسیدن به کمال واقعی از طریق بندگی و عبادت است».

وی با بیان اینکه بدون راهنما و مرشد، انسان به دنبال هر کاری که برود ناتمام و ناقص خواهد بود، اظهار کرد: امام زین العابدین (ع)در همین راستا اظهار کرده‌اند: «هلاک می‌شوند مردمی که در مسائل مختلف یک مرشد، هدایت کننده و راهنما نداشته باشند».

جعفری با بیان اینکه انسان‌ها باید خطرپذیر باشند تا به کمال برسند، تصریح کرد: انسان به سادگی به کمال نخواهد رسید و باید در راه رسیدن به کمال زحمات فراوانی متحمل شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و رنج‌های کشیده شده به این ملت اظهار کرد: دشمن خدا، همواره با این نظام بوده و خواهد بود. پیروزی انقلاب اسلامی در کشور ما از حوادث نادر و اعجاب انگیز دنیای بشریت است که بنده خود هنوز کشتار میدان ژاله را از یاد نبرده‌ام.

وی افزود: نه تنها در زمان جنگ بلکه در همه دوران‌ها، وظیفه ما مبارزه با طاغوت است و در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز دشمن هر توطئه‌ای را که می‌خواست علیه جمهوری اسلامی انجام می‌داد اما خدا با امام راحل و مردم همیشه در صحنه بود.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه امروز حفظ نظام از واجبات است، اظهار کرد: این تکلیف برای خواص سنگین‌تر است و شما نمایندگان از نخبگان کشور هستید و بالاترین نقش را برای حفظ نظام و پیشبرد اهداف عالی دارید که باید در این راستا تمام تلاش خود را به خرج دهید.

وی درباره حضور افاغنه در استان کرمان نیز گفت: بارها درباره حضور افاغنه و بحران آب به مسئولان وقت هشدار داده‌ام زیرا بنده با حضور افاغنه چه با مجوز و چه بدون مجوز در استان و کشور مخالفم و معتقدم اتباع بیگانه جامعه ما را به خطر می‌اندازند اما چرا تصمیمی در این رابطه گرفته نشده است را نمی‌دانم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان تصریح کرد: امروزه جنایات عجیبی را افاغنه مرتکب می‌شوند که باعث شرم می‌شود. اگرچه این مسایل را دولتمردان می‌دانند اما می‌گویند اگر افاغنه نباشند کارهای سخت را کسی نمی‌تواند انجام دهند؛ اما باید بگویم اینها عذر نیست.

جعفری تاکید کرد: اگر مردم ایران تا این اندازه بی‌اراده هستند که از خارج باید بیایند کارهای را انجام دهند جای تاسف دارد. ایران ملتی دارای سوابق درخشان در تاریخ است بنابراین باید فکری برای افاغنه صورت گیرد.

وی همچنین خواستار تصویب طرحی مبنی بر خروج افاغنه از استان کرمان در مجلس شورای اسلامی شد و گفت: اگر اکثریت اعضا شورای اسلامی تصمیمی در این زمینه بگیرند، دیگر دولت نمی‌تواند مخالفت کند و شما باید در راستای خروج افاغنه و مساله آب هماهنگ و همدل شوید.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه این نمایندگان مجلس هستند که سرنوشت مملکت را مشخص می‌کنند نه وزرا خطاب به مجمع نماینگان استان گفت: شما مقام و موقعیت بسیار بالایی دارید که در این راستا باید با یکدیگر برادر باشید و جوری نباشد با انتخاباتی که پیش رو داریم نفسانیات به کار آید.

امام جمعه کرمان ادامه داد: در انتخابات قطعا افرادی از گروه‌های مختلف به میدان خواهند آمد اما ما باید کاری کنیم که مردم برای حضور هر چه بیشتر و قوی تر در این انتخابات انگیزه پیدا کنند.

جعفری تصریح کرد: شما نمایندگان که در مجلس هستید تکلیف سنگین و دشواری دارید زیرا شما می‌توانید نقش درجه اول را در کشور ایفا کنید و دولت به شما احتیاج دارد پس اگرشما دولت را تایید نکنید دولت، دولت نیست.

وی خطاب به نمایندگان مجلس گفت: هیچگاه هوای نفس در رابطه با مخالفت‌ها و موافقت‌ها نداشته باشید و مخالفت و موافقتتان بر اساس معیارهای دینی باشد زیرا اگر قانون خوبی در مملکت وجود داشته باشد بسیاری از مشکلات کاسته خواهد شد.



علمی و فن آوری